WishLuck schreef:Waarom doen mensen zoiets?
... omdat ze ziek zijn ... het begint met dieren, en als ze niet op tijd worden opgepakt, worden mensen het slachtoffer.
Wat mij betreft: zoeken, vinden, opsluiten en nooit meer loslaten!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doerak27 schreef:hallo ik ben Deborah na 22 jaar goede verzorging en super veel liefde dacht ik dat het op was met Doerak maar toen ik de volgende ochtend naar doerakje kwam kijken vonden we de bloedplekken waarom mijn kleine doerakje die ik vanaf me 2 jaar heb gehad. ik ga me kleine kanjer missen. Doerak...R.I.P 2-4-2012
vanavond 4-4-2012 om half 11 op sbs6 komt het op en omroep brabant.
Creatas schreef:Vreselijk, sterkte voor de eigenaren...
Is er ong. bekend (te maken) waar ze stonden? Mijn oom en tante wonen ook vlakbij zo'n veldje met wat mini's, zal ze mailen met de vraag om toch wat scherper een oogje in het zeil te houden.. (eigenaar woont er niet bij geloof ik)..
Doerak27 schreef:Creatas schreef:Vreselijk, sterkte voor de eigenaren...
Is er ong. bekend (te maken) waar ze stonden? Mijn oom en tante wonen ook vlakbij zo'n veldje met wat mini's, zal ze mailen met de vraag om toch wat scherper een oogje in het zeil te houden.. (eigenaar woont er niet bij geloof ik)..
het is op een zandpad bij gilze bij het tunneltje en klopt we wonen niet bij de paardjes
Fading schreef:Ik vind het echt vreemd, want jullie terrein is zeer goed afgesloten toch!?
Bedoel daar kun je echt niet zomaar in ):