Dit is een leuke voor 1 april! Ziet er wel leuk uit, inventief, vooral dat "duikpak".
maja1
Geplaatst: 23-03-12 22:06
tjaah de tijd ontwikkeld nou eenmaal verder , de een gaat er in mee , en de ander niet , of doet er ff langer over om het te berijpen , ik neem aan bij dit soort nieuwe ontwikkelingen dat er echt wel over alles is nagedacht , en het toch wel goed zou zijn , ik denk dat het dan ook dat het meer voor de zeer fanatiek ruiter ( en paard ) gerust zijn voordelen zal hebben maarja we kunnen hier ook eeuwig lange discussies over voeren natuurlijk ( doen we niet) en ieder doet het uiteindelijk op zijn eigen manier en allemaal met de beste bedoelingen voor zijn paard of ander dier , ga ik dan maar van uit
Rachelle_K
Geplaatst: 23-03-12 22:14
dit is het enige wat ik kan denken --->
rutting
Geplaatst: 23-03-12 22:14
doe er ook maar een f 16 bij. wroem wroem en weg is ie.
Volgens mij is dit een 1 april grap!!! Als je goed na de foto's kijkt zie je dat er flink gefotoshopt is. en dat is bij de foto op pagina 2 erg duidelijk te zien aan het paard met de lichtblauwe duikers outfit hahaha
ook goed voor paarden met smetvrees, en lijkt me geen grap aangezien je ze gewoon kan bestellen
merrieveulen
Geplaatst: 24-03-12 08:53
OK even serieus, ik kan me voorstellen dat een dergelijk pak zinvol kan zijn bij bijv. revalidatie in bepaalde gevallen, dan denk ik ook aan dat paard wat hier ooit op Bokt stond met brandwonden bijvoorbeeld.
inderdaad als vervanger voor de eczeemdeken, ook niet geheel onlogisch gedacht vind ik. maar voor 'zomaar', ik bedoel hoe zwaar (over)train je je paard als ie na de training zoiets nodig heeft om te herstellen, dat lijkt me nogal ver gaan. op zich denk ik dat paarden op zich er geen problemen mee hebben, over het algemeen. ik bedoel, kijk eens naar het contrast tussen een natuurlijk leven en onze dieren thuis. we doen ze ook zadels en hoofdstellen aan, gaan erop zitten, doen ze dekens en sleezy's aan, noem het allemaal maar. dan is dit in de gedachtenwereld van het paard echt niet zo heel veel anders...
ambre
Geplaatst: 24-03-12 10:10
Jullie lachen allemaal wel,maar dan hebben jullie nog nooit een echte witte gehad en om 6 uur weg gemoeten voor concours! Wat had ik die toen graag willen hebben.... Maar verder:het moet net gekker worden....
Voor de extreme eczeem paarden toch misschien niet een heel gek idee?
NathalietjeB
Geplaatst: 24-03-12 12:58
hoest proest whahahaha vind t er niet uit zien maar mocht t daadwerkelijk voor blessures helpen dan vind ik t een geniale oplossing..
is trouwens wel DE OPLOSSING VOOR SCHIMMELS DIE OP CONCOURS moeten ze blijven wel super schoon nog een sleevy bij t nek/hoofd gedeelte en je paard komt schoon en wit aan op het terrein voor de schimmels zou ik zeggen kopen die hap
maar ik mis nog idd flippers en zuurstof fles en een zwemmasker
AlexandraM
Geplaatst: 24-03-12 20:34
met de ritsen snap ik nu wel hoe t aan moet..blijft toch een raar gezicht.
Maar nu ik die tweede foto met al die ritsen zo zie twijfel ik toch wat
maximuss
Geplaatst: 24-03-12 21:18
Mijn broer zegt altijd dat ik toch eens ga moeten kiezen tussen het duiken en mijn paarden.Niet dus, ze gaan in het vervolg gewoon lekker mee naar de Oosterschelde .