Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barcelano schreef:Je ziet inderdaad wel een verschil tussen europeese maatstaven en de amerikaanse.
Heb je dan weleens gezien met wat amerikanen met hun kinder doen van die schoonheids wedstrijden...my god.....
Barcelano schreef:Heb ook te maken met het kunnen van de ruiter.
Vind het knap zo paard op grand prix maar zie hier en daar wel wat foutjes![]()
Ik heb ook 2 arabs ik weet dus dat ik rijtechnisch heel sterk moet gaan rijden om hun natuurlijke ruime gang werk oa het zadel te behouden...
En hier zie je bij combinaties het nog weleens ontbreken...en dan krijg je vooroordelen van het ras...
Lepeltje schreef:Barcelano schreef:Heb ook te maken met het kunnen van de ruiter.
Vind het knap zo paard op grand prix maar zie hier en daar wel wat foutjes![]()
Ik heb ook 2 arabs ik weet dus dat ik rijtechnisch heel sterk moet gaan rijden om hun natuurlijke ruime gang werk oa het zadel te behouden...
En hier zie je bij combinaties het nog weleens ontbreken...en dan krijg je vooroordelen van het ras...
Ik vind het absoluut knap dat ze op dat niveau kunnen rijden.. Maar ik mis toch altijd actie.. Voor endurance bijvoorbeeld is het ideaal als het paard zo makkelijk zonder teveel poespas loopt. Maar heb in de ring tot nu toe nog niet gezien, eentje die lekker actief zijn benen ook nog ruim optilt, ik vind dat ze dat best moeten kunnen eigenlijk, vreemd dat je het nooit echt ziet.
Lepeltje schreef:Moet wel eerlijk toegeven dat ik nog nooit een goede grand prix arabier heb gezien, misschien zijn ze er maar degenen die ik kan vinden vind ik zwaar teleurstellend
GamblersCup schreef:Ik heb net gegoogles op Magnum Psyche, maar jemig, die is helemaal gemuteerd! Da's toch geen paard meer... vreselijk.
Ik krijg een beetje een doorgefokte-honden gevoel bij het zien van zulke beesten.
Nanne schreef:Ik had de gekscherende opmerkingen over een jihad wel gelezen, maar sommige opmerkingen vind ik persoonlijk kant noch wal slaan.
Weet je wat het is? Als AV liefhebbers zoiets zeggen in een topic over de mooiste KWPN'er word half Bokt gek. Dat vind ik gewoon jammer.
MarlindeRooz schreef:GamblersCup schreef:Ik heb net gegoogles op Magnum Psyche, maar jemig, die is helemaal gemuteerd! Da's toch geen paard meer... vreselijk.
Ik krijg een beetje een doorgefokte-honden gevoel bij het zien van zulke beesten.
ik googelde ook, en ik vind dat echt niet paardwaardig