dieuwertje_ schreef:met wat voor bit worden ze in colendoorn dan bereden? zijn dat niet van die normale bitjes?
Geen bit, maar alleen een halster
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
66996236 schreef:20 jaar klopt niet. Ik ken ze nog en ben inmiddels 25 weet zeker dat het minder lang geleden is.
S_imonee schreef:66996236 schreef:20 jaar klopt niet. Ik ken ze nog en ben inmiddels 25 weet zeker dat het minder lang geleden is.
Nee, dat klopt volgens mij ook niet.
Ik werk er. De mensen vragen vaak waar de rijpony's zijn. Dan was ons standaard antwoord; Die zijn er al 10 jaar niet meer.
Ik ben 19 en ik heb nog foto's van dat ik daar op een pony 'gereden' heb.
rutting schreef:zijn het niet de kinderen zelf die een hoofdstel hebben,en die gebruiken. omdat bij de huisjes geen toezicht is op de pony,s en gewoon met hoofdstel gaan rijden.
dieuwertje_ schreef:vuurneon schreef:Geen bit, maar alleen een halster
maar iemand zei dat ze met hele strenge bitten rijden..

hiphorse schreef:annebe schreef:Nee collendoorn heeft pony's. Slagharen al jaren niet meer.
Maar gezien de bitjes en hoofdstellen waar ze mee rond rijden, hoop ik dat ze het beter aan gaan pakken dan Collendoorn.
Te trietst voor woorden!
in collendoorn is het al ong. 3/4 jaar verboden om met bit te rijden

stef schreef:hoort slagharen en colendoorn nu eigenlijk bij elkaar of niet"?
S_imonee schreef:66996236 schreef:20 jaar klopt niet. Ik ken ze nog en ben inmiddels 25 weet zeker dat het minder lang geleden is.
Nee, dat klopt volgens mij ook niet.
Ik werk er. De mensen vragen vaak waar de rijpony's zijn. Dan was ons standaard antwoord; Die zijn er al 10 jaar niet meer.
Ik ben 19 en ik heb nog foto's van dat ik daar op een pony 'gereden' heb.