kyrkelover schreef:Dat wordt voornamelijk in Amerika gedaan, waarom en of dat nu echt nodig is ja daar zijn de meningen zelfs in de rensport over verdeelt.
Maar dat is niet waar het hier om gaat de baan was inderdaad niet goed maar om een andere reden als gladheid. Waarom weet de organisatie niet.
Maar om te stellen dat iedereen kan zien dat die baan glad is nee dat is niet zo.
Zo zijn er in Zwitserland ook koersen op ijs daar gaan ze toch ook niet continue onderuit omdat het glad is, of ijslanders die op het ijs lopen. Dan denk je ook ijs is glad maar door aangepast beslag in dat geval kun je er gewoon rijden. Zo is het ook met deze banen, het lijkt glad maar dat is het totaal niet.
Ik vindt de kans groter dat ze gestruikeld is doordat ze om het zo maar te zeggen een been niet op tijd omhoog kreeg uit de modder als door gladheid.
Ja, maar de koersen op ijs worden gereden met spikes onder, waardoor ze enorm veel grip op het ijs hebben

En ik verwerp je argument, dat iedereen daar goed voor zijn paard zorgt omdat het zijn geld is. Ik vind het er erg gevaarlijk uitzien, en natuurlijk op elke baan kunnen ongelukken gebeuren, maar deze baan ziet er wel zo spekkie glad uit...