wendyenbram schreef:kijk en weer 1 die haar probleem bij een ander neerlegt.
Omdat JIJ niet op kan stappen, moet ridderkerk maar aan jou denken?
enn ogmaals als iedereen altijd de moeite had genomen om poep weg te schoppen, had ridderkerk nu niet met zo`n belachelijke regel hoeven te komen.
en niet op kunnen stappen? een buiterit maatje van mij zoekt altijd wel een paaltje boomstronk of wat dan ook. in het ergste geval stap ik ook af en geef geef haar een voetje.
en ruiters moeten niet gaan klagen over hun veiligheid, Die moeten ze zichzelf bieden door met getrainde paarden de weg op te gaan.
dan moet je wel met een maatje op stap gaan en ooit moet je toch beginnen op straat met jonge paarden.
ik rijd trouwens dagelijks door de straten van ridderkerk in de auto(maar zelden met mijn paard) en kom maar zelden paardenpoep tegen en als je het dan tegen komt dan ligt het al helemaal uit elkaar.
ik heb helemaal niks tegen het opruimen van paardenstront hoor. maar ik zou liever iets aan de gemeente betalen dat de gemeente dan een extra rondje doet met de bezemwagen of zo, want dat is een stuk minder gevaarlijk dan een poepzak en je strond aan de kan van de weg schoppen is het nog niet opruimen. zijn hier maar weinig bermen langs de wegen waar wij kunnen rijden en dan ligt het nog tegen de stoeprand aan