Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Wil je dan de OP aanpassen? Want nu is het net of een seeat standaard slecht is
xmarliez schreef:Tja... dit mag niet maar bijna heel Nederland rijdt hun paard zo iedere dag minimaal 1 uur en vaak nog wel meer dus ik zie niet in waarom al die mensen dit dan gruwelijk vinden???
(buiten het feit dat dit natuurlijk walgelijk is maarja dat is LDR/rollkur ook en mensen vinden het toch een 'juiste' manier van trainen...)
BaileyMix schreef:xmarliez schreef:Tja... dit mag niet maar bijna heel Nederland rijdt hun paard zo iedere dag minimaal 1 uur en vaak nog wel meer dus ik zie niet in waarom al die mensen dit dan gruwelijk vinden???
(buiten het feit dat dit natuurlijk walgelijk is maarja dat is LDR/rollkur ook en mensen vinden het toch een 'juiste' manier van trainen...)
Nou ik ken niemand die met een strotouwtje door de bek opgebonden rijdt hoorLDR etc. is weer een heel andere discussie en ik vindt dat absoluut niet te vergelijken met dit!
Tja... Dat dit gebeurt, is gewoon onbegrijpelijk. Je moet je voorstellen wat voor leven deze dieren hebben... Walgelijk. Vooral ook het materiaal, strotouwtjes! Kom op zeg! Om maar even 2 kwaden te vergelijken; Als je ze persé zo wilt opbinden doe het dan tenminste aan een zachte brede neusriem, aan een singel vast. Dat snijdt dan nog minder dan zo'n geniepig strotouwtje...
Waarom hebben dit soort mensen paarden?