Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jannepauli schreef:Lovely schreef:
en ccp, het is vooralsnog niet gelukt terwijl EG toch al een paar andere goeie paarden onder het zadel heeft. Ik lees hier steeds hoe geweldig hij als ruiter is en dan verwacht je toch wel een beetje dat hij met eeen ander paard ook hoge ogen gooit.
De merchandise spullen van totilas waren voor zijn rol als dekhengst.
Ten eerste omdat niet ieder goed paard de capaciteit van een Totilas heeft.
En ten tweede: Als jij Edward niet in staat acht om een paard in een jaar naar 'Totilas-niveau' te rijden, waarom dicht je Rath die capaciteit dan wel toe? Zoals iemand eerder al opmerkte.. opleiden kost tijd, het zijn geen kwartjes-machines.
kohtje schreef:Lovely schreef:Zielig? ik vind het helemaal niet zielig en ik hoop voor dat paard dat hij nooit meer terug naar NL komt.
Gouden draadje, schei uit!
Heb je ze wel eens live zien rijden? Ik ben echt heel nuchter maar kippenvel en tranen zo mooi waren die twee samen.
Ayasha schreef:Nope, van mij mag ie even rustig bij Rath blijven. spreek voor jezelf, dan heb je werk genoeg.
kohtje schreef:Lovely schreef:Zielig? ik vind het helemaal niet zielig en ik hoop voor dat paard dat hij nooit meer terug naar NL komt.
Heb je ze wel eens live zien rijden? Ik ben echt heel nuchter maar kippenvel en tranen zo mooi waren die twee samen.
gliss schreef:Echter denk ik dat PS het geld waar hij Totilas voor heeft gekocht, niet meer uit het dekgeld/sport te halen is. Zeker gezien de sport prestaties.
wonderworst_ schreef:lovely wat wil je nu bereiken met je berichtjes? nog even de grond in stampen terwijl al onze penny hartjes sneller gaan kloppen...laat iedereen gewoon lekker.. als mensen blij van dit berichtje worden laat dat gewoon zo, wat heeft het voor zin om hier zo negatief te reageren als jij duidelijk anti -toot/edward bent...
Ayasha schreef:Lovely schreef:Zielig? ik vind het helemaal niet zielig en ik hoop voor dat paard dat hij nooit meer terug naar NL komt.
jep en werd er niet warm of koud van.
Ik kan me vinden in Lovely haar posts, waar blijft die dressuur God nu?Er lopen meer niet-Totilassen rond die het kunnen met hun ruiters..