Totilas terug naar Edward Gal?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:23

Denk niet dat ze hem verkopen. Maar zou toch wel fantastisch zijn, Edward weer op Totilas.

TessaVB

Re: Totilas terug naar Edward Gal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:23

Oh nou het zou toch super zijn mocht het doorgaan. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:24

Jannepauli schreef:
Lovely schreef:

en ccp, het is vooralsnog niet gelukt terwijl EG toch al een paar andere goeie paarden onder het zadel heeft. Ik lees hier steeds hoe geweldig hij als ruiter is en dan verwacht je toch wel een beetje dat hij met eeen ander paard ook hoge ogen gooit.

De merchandise spullen van totilas waren voor zijn rol als dekhengst.

Ten eerste omdat niet ieder goed paard de capaciteit van een Totilas heeft.
En ten tweede: Als jij Edward niet in staat acht om een paard in een jaar naar 'Totilas-niveau' te rijden, waarom dicht je Rath die capaciteit dan wel toe? Zoals iemand eerder al opmerkte.. opleiden kost tijd, het zijn geen kwartjes-machines.

Ten eerste hoeft het Totilas niet te zijn, maar wel een paard om tegen Parcival, Valegro en Uthopia een beetje tegenstand te bieden. Al zijn paarden zijn toch fantastisch en hij rijdt toch zo geweldig? Op de EK was het nogal een klein beetje een blamage. Sisther is al een tijdje GP en Next one ook, waar blijft de kwaliteit?

Ten tweede dicht ik Rath helemaal niks toe.

Biskwie

PalermoZ schreef:
Please let it be!!! *D

:j :j :j

Zou mooi zijn, voor ons dressuurkikkerlandje, voor edward en voor alle totifans.
Me incl.!

Anoniem

kohtje schreef:
Lovely schreef:
Zielig? ik vind het helemaal niet zielig en ik hoop voor dat paard dat hij nooit meer terug naar NL komt.

Gouden draadje, schei uit!

Heb je ze wel eens live zien rijden? Ik ben echt heel nuchter maar kippenvel en tranen zo mooi waren die twee samen.

Ja en toen ging hij in de verkeerde galop.

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:25

Zeg Lovely.. laat dit topic maar gezellig zijn ;)

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:25

Het zou inderdaad echt super zijn! Alleen een hele grote gemiste kans voor de OS, erg zonde :( .

Wat zou ik ze daar toch graag samen willen zien schieteren in de ring! Daarvoor had ik eigenlijk me kaartjes gekocht voor deze prachtige combinatie

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:26

Als we nou niet reageren op een aantal negatievelingen hier dan blijft het topic misschien open en kan de rest van ons lekker zwijmelen over een hereniging tussen Totilas en Edward!

sarabande

Ayasha schreef:
Nope, van mij mag ie even rustig bij Rath blijven. spreek voor jezelf, dan heb je werk genoeg.

Zoals je ziet zou het grootste deel van de users blij zijn als de combinatie hersteld wordt
Dat hebben wij ook altijd duidelijk trachten te maken, maar werden beschuldigd van racistische anti Duitse sentimenten, dat is hierbij duidelijk weerlegd.

Ils_K

Het zou geweldig zijn. Maar ben zeer benieuwd of het gaat gebeuren.

Ayasha
Blogger

kohtje schreef:
Lovely schreef:
Zielig? ik vind het helemaal niet zielig en ik hoop voor dat paard dat hij nooit meer terug naar NL komt.

Heb je ze wel eens live zien rijden? Ik ben echt heel nuchter maar kippenvel en tranen zo mooi waren die twee samen.

jep en werd er niet warm of koud van. :+
Ik kan me vinden in Lovely haar posts, waar blijft die dressuur God nu? :) Er lopen meer niet-Totilassen rond die het kunnen met hun ruiters..
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 09-02-12 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:27

ik heb het idee dat PS Totilas niet zomaar gaat verkopen.

Marleen_

Dit zou te mooi zijn... ik vermoed dat dit geen werkelijkheid wordt, maar wat zou het gaaf zijn zeg!

Sjoert

Zou mooi zijn voor team Gal en Glock.
Een dergelijke media uiting is handig om de druk wat op te voeren. Alle media springt er weer bovenop.

Smart :D

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:28

lovely wat wil je nu bereiken met je berichtjes? nog even de grond in stampen terwijl al onze penny hartjes sneller gaan kloppen... :') laat iedereen gewoon lekker.. als mensen blij van dit berichtje worden laat dat gewoon zo, wat heeft het voor zin om hier zo negatief te reageren als jij duidelijk anti -toot/edward bent...

Anoniem

Loody schreef:
Zeg Lovely.. laat dit topic maar gezellig zijn ;)

Nou graag, maar dan wil ik liever niet meer dom genoemd worden oid. Eigenlijk snap ik gewoon niet dat mensen zich zo laten verblinden door dit soort vage nieuwsberichten.

Tja sjoert de elfstedentocht gaat niet door, dus dan dit maar.

wabisabi

Naar mate ik het topic doorlees, groeien de aantal pagina's :')

Dat de hulp van Sjef Jansen in ingeschakeld vind ik niet zo storend. Er is niets mis mee om met een andere benaderingswijze of expertise kennis te maken. Bovendien, ben ik van mening, dat er ook een bepaalde klik moet zijn tussen ruiter en paard. Ik heb, inmiddels, wel de indruk dat deze wellicht ontbreekt, maar misschien beter wordt met een andere benaderingswijze of aanpak in de training.

Echter denk ik dat PS het geld waar hij Totilas voor heeft gekocht, niet meer uit het dekgeld/sport te halen is. Zeker gezien de sport prestaties. Wanneer er een aanzienlijk bedrag geboden wordt zal het, gezien dat het toch allemaal om het geld gaat, een goede zet zijn om de sportrechten van Totilas te verkopen. Al denk ik dat, dat inderdaad erg gevoelig zit. Niet perse de trots, maar ook in familiekring veel oproer. Ik vraag mij af hoe ik mij staande zou kunnen houden als er hoge verwachtingen zijn in de sport en je het niet klaar speelt. Vraag me af of ik er dan nog lol in zou kunnen hebben.
Er gaat hoe dan ook iets veranderen.....

happyness

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:29

Ohhhh ik hoop het zoooo!! Al zal het idd niet vanzelf gaan, gezien de mentatliteit van onze buren....

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:29

Goh dat zou toch wat zijn hè, Toot terug bij Edward, dat zou wel fantastisch zijn! :j

Nu maar rustig afwachten hoe PS en co hierop reageert...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:30

gliss schreef:
Echter denk ik dat PS het geld waar hij Totilas voor heeft gekocht, niet meer uit het dekgeld/sport te halen is. Zeker gezien de sport prestaties.

Waarom, het paard is toch niet anders gaan fokken? Of bedoel je dat iedereen die er wel veel geld voor betaald heeft, zich heeft laten oplichten?

SimoneX

wonderworst_ schreef:
lovely wat wil je nu bereiken met je berichtjes? nog even de grond in stampen terwijl al onze penny hartjes sneller gaan kloppen... :') laat iedereen gewoon lekker.. als mensen blij van dit berichtje worden laat dat gewoon zo, wat heeft het voor zin om hier zo negatief te reageren als jij duidelijk anti -toot/edward bent...

Inderdaad! Laat iedereen gewoon lekker dus ook degene die negatief reageren.
Ieder zijn mening en die kan positief of negatief zijn ;)

xAnthea

Oke haha, ik moet toch altijd lachen om deze topics :')
Als het een topic is over MAR en Totilas, is het topic nooit gezellig, MAR wordt gewoon zwartgemaakt.
Nu is het een topic over Gal en Totilas, en er geeft eens iemand negatieve kritiek over hen, en dan vragen jullie om het topic gezellig te houden? Kom op zeg, Gal is mss wel beter met Totilas, maar ze zijn al véél langer een combinatie.

Mij kan het het niks schelen naar wie Toot gaat.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:31

Ik zou het voor alledrie goed vinden. Ookal brengt Edward hem niet meer uit op de grote wedstrijden, hij heeft een klik met dat paard die MAR duidelijk niet heeft. Dus ik houd mijn 'fingers crossed' voor alledrie.

different1

Ayasha schreef:
Lovely schreef:

jep en werd er niet warm of koud van. :+
Ik kan me vinden in Lovely haar posts, waar blijft die dressuur God nu? :) Er lopen meer niet-Totilassen rond die het kunnen met hun ruiters..

Meid, gelukkig kun jij wel zo goed rijden dat je overal commentaar op mag hebben...
En ik kan me nog iets herinneren uit een ander topic, wat betreft edward die weigerde begeleiding te geven aan Mar.
"been there, done that" was het toch?
Gelukkig heb jij ook te maken met paarden van het kaliber Totilas, en heb je ook te maken met sponsors die het paard zo onder je kont uit kunnen verkopen....

magic_lover

Zou idd mooi zijn. Al zijn het alleen de sportrechten. Edward rijd hem weer wat in de picture, waardoor hij ook weer wat aantrekkelijker word als dekhengst. Verdient ps ook nog wat eraan.. Lijkt mij toch een winwin situatie :D

Maar of t überhaupt zal gebeuren..... We wachten het af ;)