Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gohya schreef:@chelle_dora
Waar haal jij uit dat er mensen zijn die weten waar ze zitten?
En áls ik zou weten waar ze zijn,zou ik ze niet verraden.Zolang ik het hele verhaal niet ken en weet,ga ik me er niet mee bemoeien.Trouwens de politie is ervoor om ze te vinden,genoeg instantie's waar ze info kunnen opvragen.
ruthgerrits schreef:Wat een kling klare onzin staat hier allemaal beschreven zeg!!!
Als jullie niet eens weten waar al deze dieren zijn ondergebracht hoe kunnen jullie (met de hand op de knip)dan een oordeel hier over geven?!?! Alle beesten zijn onder gebracht bij andere stichtingen die zich WEL echt bekommeren om de beesten en niet zo zijn als jullie die van achter hun zielige computertje anoniem sneu commentaar durven te geven. stelletje kansloze pennymiepen zijn jullie!
ruthgerrits schreef:Wat een kling klare onzin staat hier allemaal beschreven zeg!!!
Als jullie niet eens weten waar al deze dieren zijn ondergebracht hoe kunnen jullie (met de hand op de knip)dan een oordeel hier over geven?!?! Alle beesten zijn onder gebracht bij andere stichtingen die zich WEL echt bekommeren om de beesten en niet zo zijn als jullie die van achter hun zielige computertje anoniem sneu commentaar durven te geven. stelletje kansloze pennymiepen zijn jullie!
Yade13 schreef:als het geld op is is het gewoon op en dan kun je niet verder.
jammer dat je dan meteen voor opligter word uitgemaakt.
ze konden zoals te zien is in de programma toen al bijna niet meer verder.
dankzij hart in actie hebben ze het wat langer kunnen trekken maar blijkbaar is de koek nu op.
het is ook eigenlijk niet haalbaar om dit in je eentje te moeten zoen zonder grote sponsors.

Brainless schreef:Maar de oprichting (bij de notaris) kan door 1 persoon ( dus op 1 naam).
Het bestuur hoeft niet genoemd te worden in de notariële akte (zou ook wat zijn, dat als je een nieuwe penningmeester krijgt je eerst weer naar de notaris moet).
Citaat:Als het geld op is, dan kun je aantonen waaraan, dan ga je gewoon failliet...dan geef je aan waar de dieren naar toe zijn gegaan...dan speel je open kaart...je bent een stichting en dat betekend automatisch dat je verplichtingen hebt...je hebt een bedrijfsvoering en vader staat wil natuurlijk ook weten waar het geld voor is gebruikt, want het is natuurlijk niet zo dat je met een stichting het geld gewoon voor prive doeleinden kan gaan gebruiken, want dan ben je belastingplichtig over dat geld.

PrinsesJ schreef:Brainless schreef:Maar de oprichting (bij de notaris) kan door 1 persoon ( dus op 1 naam).
Het bestuur hoeft niet genoemd te worden in de notariële akte (zou ook wat zijn, dat als je een nieuwe penningmeester krijgt je eerst weer naar de notaris moet).
Nop ... en ik spreek helaas uit ervaring. Want mijn ouders waren bij de oprichting van deze stichting. Er waren 3 mensen nodig. Dit waren dus mijn ouders en die K.
Gelukkig zijn mijn ouders er na 2 maanden weer uitgestapt. Hoe ze toen de stichting verder hebben kunnen zetten,,, Geen idee

justin4ever schreef:Hmm ik zag dit nieuwsbericht en bedacht me dat ik lid was van hun hyves.
Ik heb hem even opgezocht en daar is nu ook alles verdwenen met een onpasselijke profielfoto nu
http://hetafdankertje.hyves.nl/
Ook al zou voor alles dan een goed tehuis gevonden zijn, waarom zijn ze dan ineens vertrokken.
Kijk geld op is geld op maar ik vind het niet bepaald fatsoenlijk hoe ze zijn opgehouden van de 1 op de andere dag of ligt het aan mij?
Het schept onrust en verontwaardiging, wie weet wat ze op hun kerfstok hebben waardoor ze zo snel zijn vertrokken.
Ik vind het maar een raar verhaal en geloof best wle dat er meer achter zit.
Idd als ze het zo goed geregeld hadden dan vertrek je niet zómaar