M_D_H schreef:het is ontzettend sneu!!
want weetje, jij had precies hetzelfde gedaan als jou die kans was geboden en weetje?
jij had ook graag gewild dat jou de kans werd geboden er wat van te maken...
ipv dat iedere scheet groot in het nieuws komt...
jij zou ook willen dat je de tijd kreeg om er wat van te maken zonder dat je voor alles werd af gezeken door een stelletje jalourse mensen die het niet kunnen hebben dat hun kans op goud onder hun neus door verkocht is aan de concurentie...
en wat had jij gedaan als je niet eens meer in alle rust je paard kon trainen zonder dat er weer over gezeken was?
ik zou ook niet meer durven starten hoor, als iedereen alleen maar kan zeiken maar nooit iets goeds kan zeggen...!!!!
en daarbij komt, kijk naar zijn leeftijd, denk je echt dat hij tegen PS en zijn stiefmama op kan als het op zijn mening aan komt? dacht het niet hoor!!!!
dat jij zou willen dat hij nee had gezegd heeft alleen maar te maken met eigen belang... als toot naar een nederlander was verkocht had niemand zo lopen zeiken als nu!!
maar weet je? hij is naar duitsland verkocht, jammer maar helaas, hij staat hier niet meer, hij woont hier niet meer hij leeft hier niet meer... jij kunt er niks meer aan doen, so deal with it!!!!
MAR heeft ontzettend veel moeite met dit dier en ja dit vind ik sneu en als ik dan lees dat hij zo wordt afgezeken door mensen die totaal geen achtergrond informatie weten etc, dat mensen gaan speculeren enz terwijl ze niet eens weten wat er aan de hand is...
dan schaam ik mij er voor dat ik dezelfde nationaliteit draag als deze zeikende door jalouzie verteerde mensen!!!!
geef die jongen een kans...
een kans om te maken wat voor hem al kapot gemaakt is voor hij het dier uberhaubt onder zijn kont had...
geef totilas een kans, want hoe jullie ook zeuren en drammen hij komt nooit meer bij ons terug...
geef deze 2 als combinatie een kans... want ik denk, dat als de druk weg is... dat ze ons dan mischien wel kunnen verbazen...
Ik ben het helemaal met je eens. Toen ik laatst dat stuk las van MAR kreeg ik ook best wel medelijden met hem. Er rust zo'n enorme druk op zijn schouders van het moeten presteren... En dan ook nog zoveel mensen achter je die alleen maar kritiek kunnen uiten omdat ''hij'' hem bij Edward vandaan heeft gehaald. Moet wel eerlijk zeggen dat ik m bij Edward toch veel beter vond passen en t ook zeker jammer vond dat Toot naar Duitsland moet, maar heb ook zeker medelijden met MAR. Hij krijgt zoveel naar zich toegegooid dat het me voor hem ook geestelijk heel zwaar lijkt...