Totilas teruggetrokken voor deelname tijdens WDM in Florida

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 13:13

Jammer dat Totilas niet aan de start gaat komen tijdens wdm Florida.
Totilas heeft zijn talent in de sport al bewezen, Dus waar maken we ons eigelijk druk om.
Ook al beschik je over een talentvol paard, Dat betekend nog niet dat het paard alles automatisch voor je gaat doen.
Geef hem gewoon de tijd om nog een betere combinatie te gaan worden met Totilas, ze zullen toch een keer aan de start moeten gaan komen. :j
Een Blessure kan je overal op lopen, zij hebben gewoon de pech dat hun. dat nu overkomen is.
Ze denken te minste wel aan het paard, en niet aan hun eigen belangen.

tiger27

Re: Totilas teruggetrokken voor deelname tijdens WDM in Florida

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 13:20

hoeveel tijd moet tie krijgen van je
als minderhoud met zijn paarden al snel een band heeft en gal met alles zo weg kan rijden
zegt dat misschien wat over het talent wat onze ruiters hebben
hij heeft al tijd zat hij zit er al een jaar op het enigste wat je hoord dat tie kreupel is en dat de band steeds beter wordt

tiger27

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 13:21

hoeveel tijd moet tie krijgen van je
als minderhoud met zijn paarden al snel een band heeft en gal met alles zo weg kan rijden
zegt dat misschien wat over het talent wat onze ruiters hebben
hij heeft al tijd zat hij zit er al een jaar op het enigste wat je hoord dat tie kreupel is en dat de band steeds beter wordt

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 13:34

Precies, tijd zat gehad om een combi te vormen. Lijkt alsof ze steeds weer met andere smoesjes komen.

Tara_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 13:45

Ik vind het heel bijzonder dat Toti bij Edward niet zo vaak geblesseerd was en nu bij Rath heeft hij regelmatig een 'blessure'.
Het zal nog allemaal wel niet zo lekker lopen, maar ja er ligt ook wel veel druk bij deze ruiter. Bij Edward was het echt WAUW!! Maar Rath kan dat er helaas (nog) niet uithalen. Zonde, want het is echt een GEWELDIG paard :D

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 13:48

Kijk, Gal en Toot zijn 1. MAT en Toot dus niet. Om een flater te voorkomen, trek je je terug met een makkelijke smoes, een blessure die Toot al een tijdje parten speelt! Carl Hester is een concurrent met een 2de (jonge)Toot in de dop. Je gaat toch op je bek met een paard van 10 milj en je haalt de score van de vorige combi (Gal en Toot) niet eens! Het is eigenlijk een hele zielige en zieke vertoning rond PS, stiefmoeder en Mat. Goud kopen is makkelijk als je te veel op de bank heb staan, maar terecht goud winnen is heel wat anders!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 13:57

Die zien we nooit meer terug. Hoe verkloot je een paard deel 1.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 14:01

erg jammer ondanks dat ik ed en toot samen echt een combi vonden. Had ik rath ook wel een kans gegeven. Die jongen leeft natuurlijk onder grote druk. en de Media werkt ook niet mee.

Echt als ik onder zo druk had geleefd had ik gewoon niet op het paard gestapt. Ik zou er niet tegen kunnen. Heb eerder medelij met rath.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 14:02

Moet wel gniffelen om"ze denken niet aan hun eigen belang" hihii

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 14:03

Ik heb de indruk dat dat ook het geval is. Als je dat verhaal van Arnd Bronkhorst las, begin je sterk twijfels te krijgen hoe vrijwillig MAR op Totilas rijdt. Stiefmoederlief wil gewoon een mooie naam krijgen omdat haar stiefzoon het zo goed doet in de sport zeker :=

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 14:04

PhiaBink schreef:
Kijk, Gal en Toot zijn 1. MAT en Toot dus niet. Om een flater te voorkomen, trek je je terug met een makkelijke smoes, een blessure die Toot al een tijdje parten speelt! Carl Hester is een concurrent met een 2de (jonge)Toot in de dop. Je gaat toch op je bek met een paard van 10 milj en je haalt de score van de vorige combi (Gal en Toot) niet eens! Het is eigenlijk een hele zielige en zieke vertoning rond PS, stiefmoeder en Mat. Goud kopen is makkelijk als je te veel op de bank heb staan, maar terecht goud winnen is heel wat anders!

Absoluut mee eens

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 14:06

Haha ja kan je daar geen centraal topic van maken en daar alles van totilas neerzetten. Nee maar voor Mattias is het ook niet handig.. De druk voor hem word alleen maar groter en hij kan daar al niet zo goed mee omgaan.. Ik gun het mattias van harte maar hoop vooral dat totilas weer de ring in gaat waar hij hoort. Hij verdient het.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 14:08

Juut schreef:
Ik hoor nauwelijks iets van Anky over haar nieuwe topper

Nou iedere week in de Telegraaf, op de TV bij P&W, gisteren weer bij Evenblij, dat noem ik niet nauwelijks, ook die moet eerst maar eens in een ring verschijnen

Le_onie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 14:10

Verassend

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 14:22

waneer is de volgende wedstrijd waarin ze nu dan wel zouden moeten verschijnen samen? :+

heleen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 14:30

zat net even op hun site te kijken, wat ik niet vind kloppen is dat als je bij totilas onder het kopje hengsten kijkt krijg je 2 foto's te zien en een leuk verhaal over de levende legende etc staat er ook een filmpje op van totilas met edward gal, nu vraag ik mij af mag dat?
dat zou hetzelfde zijn dat als ik z rij met mijn paard en verkoop haar dat een ander mag profiteren als die haar weer te koop aan zou bieden met een filmpje waar ik haar op z niveau rij, terwijl ze er zelf niet veel meer uit haalt als een l proef. ik zou daar toch niet mee accoord gaan,

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 14:42

Le_onie schreef:
Verassend

Dat is niet te hopen :') := .

Deze soap begint toch steeds vreemdere vormen aan te nemen, vorige week waren ze hard aan het trainen, of nu toch niet? Ze zouden wel "even" laten zien dat ze zo alles konden winnen en verder gingen waar Edward was geëindigd, of nu toch niet?

Het is een blamage...

BBtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 15:13

Mathias is nu Bretton Woods aan het verkloten. Vergelijk maar eens fimpjes van BW onder Emmelie Scholtens en M.A.R.
M.A.R. is gewoon een brave knoeier, maar is geen opleider met het diepere inzicht zoals Anky, Edward, HansPeter,Adelinde dat wel zijn. Is dat niet allemaal begonnen met Sjef Jansen en Anky? Bij clinics van bv. Edward, Adelinde of Anky klinkt alles ook zo logisch!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 15:16

sneu voor MAR... :(:)

tiger27

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 15:22

echt niet sneu hij kon ook nee zeggen

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 15:31

tiger27 schreef:
echt niet sneu hij kon ook nee zeggen

Ik denk niet dat zn stiefma dat zo gewaardeerd had... :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 15:31

het is ontzettend sneu!!
want weetje, jij had precies hetzelfde gedaan als jou die kans was geboden en weetje?
jij had ook graag gewild dat jou de kans werd geboden er wat van te maken...
ipv dat iedere scheet groot in het nieuws komt...
jij zou ook willen dat je de tijd kreeg om er wat van te maken zonder dat je voor alles werd af gezeken door een stelletje jalourse mensen die het niet kunnen hebben dat hun kans op goud onder hun neus door verkocht is aan de concurentie...
en wat had jij gedaan als je niet eens meer in alle rust je paard kon trainen zonder dat er weer over gezeken was?
ik zou ook niet meer durven starten hoor, als iedereen alleen maar kan zeiken maar nooit iets goeds kan zeggen...!!!!
en daarbij komt, kijk naar zijn leeftijd, denk je echt dat hij tegen PS en zijn stiefmama op kan als het op zijn mening aan komt? dacht het niet hoor!!!!
dat jij zou willen dat hij nee had gezegd heeft alleen maar te maken met eigen belang... als toot naar een nederlander was verkocht had niemand zo lopen zeiken als nu!!
maar weet je? hij is naar duitsland verkocht, jammer maar helaas, hij staat hier niet meer, hij woont hier niet meer hij leeft hier niet meer... jij kunt er niks meer aan doen, so deal with it!!!!

MAR heeft ontzettend veel moeite met dit dier en ja dit vind ik sneu en als ik dan lees dat hij zo wordt afgezeken door mensen die totaal geen achtergrond informatie weten etc, dat mensen gaan speculeren enz terwijl ze niet eens weten wat er aan de hand is...
dan schaam ik mij er voor dat ik dezelfde nationaliteit draag als deze zeikende door jalouzie verteerde mensen!!!!

geef die jongen een kans...
een kans om te maken wat voor hem al kapot gemaakt is voor hij het dier uberhaubt onder zijn kont had...
geef totilas een kans, want hoe jullie ook zeuren en drammen hij komt nooit meer bij ons terug...
geef deze 2 als combinatie een kans... want ik denk, dat als de druk weg is... dat ze ons dan mischien wel kunnen verbazen...

tiger27

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 15:34

opgelet in de aanbieding
my nr 1 t-shirt van 109euro naar 25 euro }:0 grapje

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 15:37

M_D_H schreef:
het is ontzettend sneu!!
want weetje, jij had precies hetzelfde gedaan als jou die kans was geboden en weetje?
jij had ook graag gewild dat jou de kans werd geboden er wat van te maken...
ipv dat iedere scheet groot in het nieuws komt...
jij zou ook willen dat je de tijd kreeg om er wat van te maken zonder dat je voor alles werd af gezeken door een stelletje jalourse mensen die het niet kunnen hebben dat hun kans op goud onder hun neus door verkocht is aan de concurentie...
en wat had jij gedaan als je niet eens meer in alle rust je paard kon trainen zonder dat er weer over gezeken was?
ik zou ook niet meer durven starten hoor, als iedereen alleen maar kan zeiken maar nooit iets goeds kan zeggen...!!!!
en daarbij komt, kijk naar zijn leeftijd, denk je echt dat hij tegen PS en zijn stiefmama op kan als het op zijn mening aan komt? dacht het niet hoor!!!!
dat jij zou willen dat hij nee had gezegd heeft alleen maar te maken met eigen belang... als toot naar een nederlander was verkocht had niemand zo lopen zeiken als nu!!
maar weet je? hij is naar duitsland verkocht, jammer maar helaas, hij staat hier niet meer, hij woont hier niet meer hij leeft hier niet meer... jij kunt er niks meer aan doen, so deal with it!!!!

MAR heeft ontzettend veel moeite met dit dier en ja dit vind ik sneu en als ik dan lees dat hij zo wordt afgezeken door mensen die totaal geen achtergrond informatie weten etc, dat mensen gaan speculeren enz terwijl ze niet eens weten wat er aan de hand is...
dan schaam ik mij er voor dat ik dezelfde nationaliteit draag als deze zeikende door jalouzie verteerde mensen!!!!

geef die jongen een kans...
een kans om te maken wat voor hem al kapot gemaakt is voor hij het dier uberhaubt onder zijn kont had...
geef totilas een kans, want hoe jullie ook zeuren en drammen hij komt nooit meer bij ons terug...
geef deze 2 als combinatie een kans... want ik denk, dat als de druk weg is... dat ze ons dan mischien wel kunnen verbazen...

Ik ben het helemaal met je eens. Toen ik laatst dat stuk las van MAR kreeg ik ook best wel medelijden met hem. Er rust zo'n enorme druk op zijn schouders van het moeten presteren... En dan ook nog zoveel mensen achter je die alleen maar kritiek kunnen uiten omdat ''hij'' hem bij Edward vandaan heeft gehaald. Moet wel eerlijk zeggen dat ik m bij Edward toch veel beter vond passen en t ook zeker jammer vond dat Toot naar Duitsland moet, maar heb ook zeker medelijden met MAR. Hij krijgt zoveel naar zich toegegooid dat het me voor hem ook geestelijk heel zwaar lijkt...

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 15:37

Echt benieuwd of dat paard ooit nog in de ring komt,, ik vrees ervoor.... :n