Nieuw in 2011: De Bokt Markt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BartVB
Eigenaar

Re: Nieuw in 2011: De Bokt Markt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 17:52

@Renate; dekens en andere maten zijn we naar aan het kijken, maar bij dekens zijn daar b.v. niet heel erg eenduidige maten voor. Wordt aan gewerkt :j

@Jetta; die indeling is er al:
Afbeelding

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 17:57

Oef, ik ga gauw nog eens kijken, ben een beetje kippig na een dag werken....

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 19:32

Klopt het dat je nu vrijwel niets meer met vormgeving in een advertentie kan? Of zie ik dit nu verkeerd?
Ik maakte voorheen zoals vele anderen een gehele layout zodat de advertentie in je eigen stijl is, dat zou erg jammer zijn als dat niet meer zou kunnen..?

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 19:32

BartVB schreef:
@annehoe:
- Niveau van het paard kan aangegeven worden, hier een voorbeeldje: http://www.bokt.nl/markt/ad/1332/lief-v ... voor-jacht
- Wat is er niet duidelijk aan de foto's? Met bekijken of met het plaatsen? Je kan de foto's groter bekijken (indien beschikbaar) door op het vergrootglas te klikken (rechtsboven in de foto, dat is idd nog niet heel duidelijk).
- Je kan selecteren op schofthoogte om de pony's er b.v. uit te filteren
- Je kan een advertentie sluiten als deze verkocht is :j

@pdn123: Zou je daar een topic over willen maken op [MZ] Marktzaken ? Dank!

- ik zat net een aantal paarden te kijken waarbij ik het niveau graag wou weten maar het niet vermeld stond. Super dat dat dus wel kan!
- ik vindt de foto's niet duidelijk, scherp. In het klein zijn ze te klein om goed te bekijken en als je ze uitvergroot worden ze wazig.
verder Super!

elfje72

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:46

Ziet er leuk uit voor de koper maarr, kun je nu maar één artikel per advertentie plaatsen?
Ik heb altijd nogal veel te koop, is daar ook een oplossing voor? B.v. net als nu "commercieel".
Je kunt alleen kiezen uit vraagprijs, teab of notk, ik zet er altijd bij: bieden vanaf, dat is veel duidelijker toch.
Aangezien vraagprijs betekend dat je het er voor vraagt en dat mensen dus minder mogen bieden.
En de foto's die ik allemaal in mijnalbum heb geplaatst, kan ik die nu niet meer gebruiken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:49

[***] schreef:
Ziet er goed uit! :D
Werken de Belgische postcodes ook? O:)

Volgens mij niet, toch?
Komt dit eventueel nog? Of blijft het Nederlands?

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 22:49

Complimenten voor deze Markt, mooie naam en een zeer gebruiksvriendelijk systeem, gaat helemaal goed komen als de puntjes straks op de i staan +:)+

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 01:12

@annehoe; Ik ben bang dat dat vooral komt door de kleine/onscherpe foto's die mensen bij advertenties hebben geplaatst. Wilde even voorbeeld geven van een foto die groot en scherp is maar dat valt niet mee :)
@elfje72; je kan nog wel meerdere artikelen in een advertentie zetten maar je wordt dan waarschijnlijk een heel stuk minder goed gevonden. De opties voor 'prijs' gaan we naar kijken. Foto's die op Mijn Album staan zul je eerst weer op je eigen PC moeten zetten zodat je ze kunt uploaden. Eventueel kan je linkjes plaatsen naar de foto's op Mijn Album maar dan moeten mensen ze aanklikken om de foto's te bekijken.
@[***]; Belgische postcodes doen het als het goed is ook, laat het aub weten als daar problemen mee zijn.

En dank voor de complimenten :) Maar het kan altijd beter natuurlijk. De Markt is in elkaar gezet zoals wij denken dat handig is maar wij weten natuurlijk niet precies hoe jullie het liefst advertenties plaatsen en zoeken. Laat het dus zeker weten op het Marktzaken forum als jullie suggesties of vragen hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 01:16

Ok, kijk eens aan, dan hoop ik spoedig op veel belgische advertenties :Y) Altijd leuk :+
Heb er al een beetje op rondgekeken en het kijkt echt leuk :j

Lottegold

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 01:51

Super handig zeg!! Ik mis alleen nog een plekje zoals commercieel...
Ik denk ook dat het handig is als er bij de adverteerder ook meteen de plaats word gezet. Zat net bij diensten toen stond er graag in een straal van 30 km... Maar ik kon de plaatsnaam pas vinden toen ik haar profiel aan het bekijken was...

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 02:24

Hihi Bart misschien kun je de standaard invoer van het maximum bij leeftijd en stokmaat even aanpassen. Paarden van 250000 jaar oud of met een stokmaat van 250000cm zijn vast érg zeldzaam. :D

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 02:53

Maar je zou er maar naar op zoek zijn...
Staat op de lijst maar is meer dan een paar minuten werk, eerst aantal andere dingen dus :)

@Golddigger08; Woonplaats kan al opgegeven worden maar dan moet de adverteerder dat wel doen natuurlijk :) Een commercieel hoekje zoals we dat hadden komt er niet, deze advertenties staan nu in de categorie waar ze horen (dus zadels bij zadels b.v.).

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 09:37

wauw! ziet er super uit zeg!! +:)+

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 10:51

LisaDijk schreef:
Klopt het dat je nu vrijwel niets meer met vormgeving in een advertentie kan? Of zie ik dit nu verkeerd?
Ik maakte voorheen zoals vele anderen een gehele layout zodat de advertentie in je eigen stijl is, dat zou erg jammer zijn als dat niet meer zou kunnen..?

Ik snap inderdaad wat je bedoeld want een advertentie van een fotograaf wordt zo niet meer echt eigen. Dan zou je dus losse portfolio foto's moeten uploaden.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 10:57

De vormgevingsmogelijkheden moeten we nog naar gaan kijken, deze hebben we nu (erg) beperkt gehouden. Op die manier blijven de advertenties overzichtelijk, (bijna) niemand wordt blij van advertenties met een roze achtergrond, knipperende sterretjes en 60 foto's die door elkaar heen staan met tekst is 8 verschillende kleuren :+ Bij wijze van dan. Daarnaast het toevoegen van extra mogelijkheden veel makkelijker dan het weghalen ervan.
Of we iets veranderen aan het opmaken hangt voor een heel groot deel af van de vraag van adverteerders.

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 11:04

Ja dat snap ik zeker dat niemand blij word van zulke advertenties, maar is het dan niet mogelijk om een layout optie te maken d.m.v een aantal html codes? zo blijft het nog een beetje beperkt en is de kans op pimpelpaarse advertenties met gele stippen beperk :') Ik als fotograaf vind het jammer als het zo beperkt blijft omdat je nu alleen foto's kunt uploaden en de rest is tekst, ik doe altijd ontzettend veel met vormgeving omdat je je daarmee in een advertentie kunt onderscheiden samen met je foto's en mensen je daaraan herkennen, hetzelfde geld voor de bedrijven als bijvoorbeeld epplejeck die heeft ook altijd een hele vormgeving waar iedereen meteen herkent > epplejeck. Ik moet ook wel zeggen dat ik nu heel wat sneller wegklik bij deze advertenties dan 1 waar echt aandacht is besteed aan de vormgeving en dat gaat met klanten natuurlijk ook zo :+

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 11:48

LisaDijk schreef:
Ja dat snap ik zeker dat niemand blij word van zulke advertenties, maar is het dan niet mogelijk om een layout optie te maken d.m.v een aantal html codes? zo blijft het nog een beetje beperkt en is de kans op pimpelpaarse advertenties met gele stippen beperk :') Ik als fotograaf vind het jammer als het zo beperkt blijft omdat je nu alleen foto's kunt uploaden en de rest is tekst, ik doe altijd ontzettend veel met vormgeving omdat je je daarmee in een advertentie kunt onderscheiden samen met je foto's en mensen je daaraan herkennen, hetzelfde geld voor de bedrijven als bijvoorbeeld epplejeck die heeft ook altijd een hele vormgeving waar iedereen meteen herkent > epplejeck. Ik moet ook wel zeggen dat ik nu heel wat sneller wegklik bij deze advertenties dan 1 waar echt aandacht is besteed aan de vormgeving en dat gaat met klanten natuurlijk ook zo :+

Dito :j
Ga commercieel wel missen denk ik... altijd leuk om te snuffelen.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 11:55

@Lisa; heb je een punt. Misschien iets voor commerciele adverteerders dan? Gaan we naar kijken in ieder geval :j

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 11:57

Ja zou kunnen, alleen voor commercieel etc. :j

elfje72

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 12:02

Ivonka schreef:
LisaDijk schreef:

Dito :j
Ga commercieel wel missen denk ik... altijd leuk om te snuffelen.

Ik zou ook heeeel graag commercieel er in willen houden. Om zelf advertenties te plaatsen maar ook om te snuffelen inderdaad.

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:06

Dit ziet er mooi uit.
Al 'handel' ik maar weinig op bokt, ik denk dat dit leuk snuffelen is :j

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 16:22

Gefeliciteerd Bokt-team!
Wat fijn dat de deadline van 2011 nog gehaald is. :D

Het ziet er erg mooi en professioneel uit. Ik heb net snel wat advertenties gezocht en nog geen op- of aanmerkingen gevonden. Super dus!

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 16:33

Heb er even snel doorheen gebladerd, maar mijn complimenten hoor!! _/-\o_

sophie1818

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 20:07

super chil!!

Juuls_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 20:56

ziet er erg overzichtelijk uit!