@Jetta; die indeling is er al:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:@annehoe:
- Niveau van het paard kan aangegeven worden, hier een voorbeeldje: http://www.bokt.nl/markt/ad/1332/lief-v ... voor-jacht
- Wat is er niet duidelijk aan de foto's? Met bekijken of met het plaatsen? Je kan de foto's groter bekijken (indien beschikbaar) door op het vergrootglas te klikken (rechtsboven in de foto, dat is idd nog niet heel duidelijk).
- Je kan selecteren op schofthoogte om de pony's er b.v. uit te filteren
- Je kan een advertentie sluiten als deze verkocht is
@pdn123: Zou je daar een topic over willen maken op [MZ] Marktzaken ? Dank!
LisaDijk schreef:Klopt het dat je nu vrijwel niets meer met vormgeving in een advertentie kan? Of zie ik dit nu verkeerd?
Ik maakte voorheen zoals vele anderen een gehele layout zodat de advertentie in je eigen stijl is, dat zou erg jammer zijn als dat niet meer zou kunnen..?
LisaDijk schreef:Ja dat snap ik zeker dat niemand blij word van zulke advertenties, maar is het dan niet mogelijk om een layout optie te maken d.m.v een aantal html codes? zo blijft het nog een beetje beperkt en is de kans op pimpelpaarse advertenties met gele stippen beperkIk als fotograaf vind het jammer als het zo beperkt blijft omdat je nu alleen foto's kunt uploaden en de rest is tekst, ik doe altijd ontzettend veel met vormgeving omdat je je daarmee in een advertentie kunt onderscheiden samen met je foto's en mensen je daaraan herkennen, hetzelfde geld voor de bedrijven als bijvoorbeeld epplejeck die heeft ook altijd een hele vormgeving waar iedereen meteen herkent > epplejeck. Ik moet ook wel zeggen dat ik nu heel wat sneller wegklik bij deze advertenties dan 1 waar echt aandacht is besteed aan de vormgeving en dat gaat met klanten natuurlijk ook zo
Ivonka schreef:LisaDijk schreef:Ja dat snap ik zeker dat niemand blij word van zulke advertenties, maar is het dan niet mogelijk om een layout optie te maken d.m.v een aantal html codes? zo blijft het nog een beetje beperkt en is de kans op pimpelpaarse advertenties met gele stippen beperkIk als fotograaf vind het jammer als het zo beperkt blijft omdat je nu alleen foto's kunt uploaden en de rest is tekst, ik doe altijd ontzettend veel met vormgeving omdat je je daarmee in een advertentie kunt onderscheiden samen met je foto's en mensen je daaraan herkennen, hetzelfde geld voor de bedrijven als bijvoorbeeld epplejeck die heeft ook altijd een hele vormgeving waar iedereen meteen herkent > epplejeck. Ik moet ook wel zeggen dat ik nu heel wat sneller wegklik bij deze advertenties dan 1 waar echt aandacht is besteed aan de vormgeving en dat gaat met klanten natuurlijk ook zo
Dito
Ga commercieel wel missen denk ik... altijd leuk om te snuffelen.