Wathelet verliest zijn wereldbekerwinnaar Copin van de Broy

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 17:30

"Onze relatie was verzuurd. Daar wil ik geen verdere commentaar op geven, maar als de samenwerking tussen eigenaar en ruiter niet vlot, moet er een einde aan gemaakt worden."

Dus toch de rede die ik al aangaf. Anders zet een eigenaar z'n paard niet zo kort voor een OS bij een andere ruiter. Niet netjes van de eigenaar dat hij het niet eerder meld, van de andere kant was er zonder de overwinning weinig heisa over ontstaan. Waarschijnlijk zullen we de ware toedracht nooit te horen krijgen.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 17:55

besita schreef:
_/-\o_

Zou hier niet meer posten, maar toch:
Als het niet vlot met een ruiter, dan haal je het paard er toch direct weg? Dat zei jij toch Besita?
Blijkt dus niet zo te zijn!

Sorry, maar vind het zo leuk als ik gelijk heb!

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 18:07

ik ga geen welles nietes spelletje met je spelen Tendence daar heb ik geen zin in ..
ik heb duidelijk gezegd dat dit niet een 1-2-3 beslissing was van de eigenaar -want die ken ik persoonlijk -maar wat al even speelde ..bewijs de registratie van de wissel bij de FEI
en dat er niet was gerekend op een overwinning vd wereldbeker in Mechelen ..als hij niet had gewonnen dan was er nooit zoveel heisa om geweest , heb ik letterlijk gezegd
jij had het alleen maar over geld ..en dat zie ik in dat artikel nergens staan :=
en bleef maar doordrammen over geld geld en geld

:O

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 18:45

Lees mijn berichten dan maar terug, want daar staat wel degelijk in het begin, dat het misschien iets tussen ruiter en eigenaar zou kunnen zijn,maar dat speelde volgens jou echt geen rol. Nou dan bleef er voor mij maar 1 ding over en dat is geld.
Ben wel klaar met de discussie mrt jou, want jij draait het toch voor jezelf de goede kant op. Als jij ze echt zo persoonlijk goed kent, dan had je geweten, dat ik gelijk met mijn eerste suggestie al op het juiste spoor zat.
Maar goed laat maar ik ben weg hier!

Succes allemaal in 2012!!!!

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:01

besita schreef:
Ik zie dan de eigenaarswissel van Banda een feit is *\o/* ..ik hoop dat Greg met deze merrie gaat knallen ( vond deze merrie 2 jaar terug het beste aanstormend talent in het circuit)

Ik hoop het ook!
Wens Gregory al het succes toe!

LoveMyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 11:12

Wat Vreselijk! dat vind ik echt sneu wat een rot streek! je gunt hem toch tijd! dat lijkt mij tenminste! :(:)

Schoentje

Re: Wathelet verliest zijn wereldbekerwinnaar Copin van de Broy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 11:32

Tijd voor wat? Een verzuurde relatie tussen eigenaar en ruiter is vaak niet heel snel op te lossen...

kadet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 17:42

Misschien toch een lichtpuntje in de duisternis. Ik vind dit trouwens een heel sportief gebaar van Patrick Spits! Hopelijk krijgt hij op deze manier toch nog een verdiende kans. En trouwens een verzuurde relatie vind ik persoonlijk toch maar een vage uitleg hoor...

http://galop.be/newsarticle.php?id=10423

Bron: galop.be

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 18:25

Ik ook :j Echt tof.
Fijn paard ook die Candjanine.
Laatst bijgewerkt door Pops op 13-01-12 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 18:26

Maar een verzuurde relatie daar hoef je toch ook verder geen uitleg over te geven?
Dat gaat niemand iets aan!

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 18:38

Wel een heel mooi gebaar van Patrick Spits!

kadet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 16:57

Tendance schreef:
Maar een verzuurde relatie daar hoef je toch ook verder geen uitleg over te geven?
Dat gaat niemand iets aan!

Klopt heb je volledig gelijk in!

En die mens heeft het recht om zijn paard te laten rijden van wie hij wil en wanneer hij maar wil, you name it.
Maar het kon op een nettere manier gebeuren, verzuurde relatie of niet.

Maar goed, Whatelet heeft nu een paar andere ijzers in het vuur! Laat ons daar nu vooral blij mee zijn! :)