Bassenqua schreef:Doordat de uitvoerders het onderzoek niet goed uitvoeren wordt het onderzoek vanzelf onbetrouwbaar, je kan dan wel continue het letterlijk op de woorden spelen maar daar komt het simpelweg op neer.
magda_90 schreef:Geef dus de uitvoerders de schuld en niet de methode zelf, dat is mijn punt en niet meer. Jullie maken daar een heel verhaal om heen, ik niet.
Ik speel inderdaad letterlijk op de woorden omdat het schijnbaar moeilijk is om te lezen wat ik al die tijd aan het schrijven ben. Ik vind het niet fair dat diegene die dit onderzoek hebben ontwikkeld zo de grond in worden geboord omdat de uitvoerders het verkeerd uitvoeren. Dat zeg ik en niet meer, jullie maken daar allerlei aannames van.
Dat jullie slechte ervaringen mee hebben en het daardoor niet willen uitvoeren respecteer en begrijp ik. En daar reageer ik verder ook niet op, dat maken jullie ervan.

Daarom hoop ik net als anderen dat het beleid, wat nu zijn eerste stap heeft gezet, er voor gaat zorgen dat het onderzoek toegankelijker wordt voor de paardenhouder.
...
Ik beslis wanneer ik er gif in gooi en niet een ander en zeker geen stalhouder, dus inderdaad, als men dat verplicht stelt op een stal, dan kom ik daar niet met mijn paard. Ik sta nu op een prima stal waar men de eigenaar de eigenaar laat zijn en zulk soort beslissingen zelf neemt.
Is inderdaad heel goed maar wordt nu niet zo veel gebruik meer van gemaakt inderdaad. Dat is eigenlijk het beste...