Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vivana schreef:Yontheke schreef:Dat filmpje van MAR en Bretton heb ik afgezet nadat hij zo hard in dat paard zijn mond zat te rukken dat ik er zin van kreeg om hem van dat paard af te rukken.. Zucht.
PFF wat een opmerking...![]()
Ziet er super uit zéker een paard met kwaliteiten!
Lovely schreef:Lovely schreef:Dus, als ik het goed begrijp kunnen veel bokkers niet verteren dat Matthias A Rath geen getrixte beesten kan narijden?
heb je meer uitleg nodig?
, maar ik zou zoiets nooit roepen met of zonder bewijs
.Paddenpad schreef:Het is niet zo raar dat mensen negatieve kritiek op MAR hebben,de mensen om hem heen hadden hem al de hemel ingeprezen,maar in praktijk boort hij zichzelf de grond in,ik zou hem wel eens een Hollandse M2 proef willen zien rijden met de paarden die hij nu heeft incl met Totilas,wed dat hij er helemaal niks van bakt.
Die weddenschap wil ik wel aangaan hoor, heb nl zeer kort geleden weer een aantal M2 proeven moeten beoordelen. Mijn eenvoudige juryverstand zegt me dat hij toch best aardig rond zal komen in een gemiddelde M2 rubriek. Orchidee21 schreef:en met hoeveel paarden mag je starten op de OS???.... ben benieuwd wat we van hem gaan horen, met welk paard dan ook.
CharleyT schreef:Paddenpad schreef:Het is niet zo raar dat mensen negatieve kritiek op MAR hebben,de mensen om hem heen hadden hem al de hemel ingeprezen,maar in praktijk boort hij zichzelf de grond in,ik zou hem wel eens een Hollandse M2 proef willen zien rijden met de paarden die hij nu heeft incl met Totilas,wed dat hij er helemaal niks van bakt.
![]()
![]()
Die weddenschap wil ik wel aangaan hoor, heb nl zeer kort geleden weer een aantal M2 proeven moeten beoordelen. Mijn eenvoudige juryverstand zegt me dat hij toch best aardig rond zal komen in een gemiddelde M2 rubriek.
sarabande schreef:Er zijn vast filmpjes van te vinden, maar bekijk eens even het verschil in voorstellen van de 2 halfbroers Bretton Woods en Jack Sparrow, ter lering ende vermaak.
BettyBel schreef:Met alle respect dat is wel een hele kromme vergelijking. Alleen al als je kijkt naar de ervaring van beide heren.
Bovendien als je iets minder doet dan Edward is dat totaal geen schande.
sarabande schreef:BettyBel schreef:Met alle respect dat is wel een hele kromme vergelijking. Alleen al als je kijkt naar de ervaring van beide heren.
Bovendien als je iets minder doet dan Edward is dat totaal geen schande.
Er wordt hier in alle Toot topics voortdurend geroepen dat MAR het beter doet dan Edward.
Ik vind het trouwens geen kromme vergelijking het is een kwestie van zelfkennis.
Jonge hengsten op een manier voorstellen dat er promotie mee gemaakt wordt, is een vak apart.
Als je dat niet beheerst moet je dat niet doen, dat is nadelig voor de hengst en de eigenaar.

BettyBel schreef:Daarnaast... Ik denk dat er nog geen 10 mensen op deze aardbol rondlopen met meer verstand van geld verdienen met paarden, dan Paul Schockemohle. Blijkbaar moet hij toch iets gunstig in Rath zien of dat zijn portemonnee is zijn rijkunst wie zal het zeggen
Wat je zegt rijden van jongen hengsten is een vak apart. Ik vraag me wel af of we blij moeten zijn met die omhoog getrapte beesten in de Hengsten competitie's en op de pavo.