Op paardenmarkt gekochte Shetlander direct ingeslapen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 11:28

Dialando, misschien lees ik er over heen maar er wordt zoveel geroepen in dit topic door jou.....wat mankeerde dat diertje nu????? Dat kan ik nergens terug vinden......

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 19:47

uryanne schreef:
Weet jij meer als de rest hier in dit topic?

Nee hoor maar heb de openingspost wel goed gelezen. Staat duidelijk dat de pony neerviel en zo ernstig ziek bleek te zijn dat de dierenarts hem in moest slapen. Dit lijkt me niet in een kort uurtje gebeurt te zijn toch?

uryanne

Re: Op paardenmarkt gekochte Shetlander direct ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 19:52

Voor een journalist zonder paardenkennis kan een aangeboren hartkwaal ook ernstig ziek zijn natuurlijk.
Daar kan een 'handelaar' niets aan doen. En hoeft hij niet perse geweten te hebben.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 00:09

Bravura schreef:
Dialando, misschien lees ik er over heen maar er wordt zoveel geroepen in dit topic door jou.....wat mankeerde dat diertje nu????? Dat kan ik nergens terug vinden......

het klopt dat je dit nergens kunt vinden... dit heeft ze ook niet geschreven... dit komen wij ook nooit aan de weet... voor mij een rede waarom dit zaakje stinkt

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 22:55

Wat ik via via te horen heb gekregen, weet niet of hier een kern van waarheid in zit, maar komt uit bepaalde bronnen van paardenmensen hier uit de omgeving. Is deze pony verkocht met valse papieren. de huidige eigenaren, dachten een pony van rond de 10 tot 15 jaar te hebben gekocht maar bleek al rond de 25 tot 30 jaar te zijn, geschat door de dierenarts.. En de papieren waren vals wat erbij zaten. Wat die had toen die werd ingeslapen wet ik niet precies, Maar heb inderdaad te horen gekregen dat de pony na de trailer rit neer is gevallen of is afgemaakt.. Welke van de twee hier waar van zijn, weet ik niet en dit kan alleen de huidige eigenaar jullie vertellen.

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 08:36

joyce_eddy schreef:
Bravura schreef:

het klopt dat je dit nergens kunt vinden... dit heeft ze ook niet geschreven... dit komen wij ook nooit aan de weet... voor mij een rede waarom dit zaakje stinkt

Vandaar de vraag aan de eigenaresse.....wel wat roepen maar niet zeggen wat..... Dan moet men niet reageren vind ik, en al zeker niets roepen over de verkoper! Nu wordt de verkoper zwart afgeschilderd door de eigenaresse, terwijl ze niet zegt over hoe en wat. Ja, dan krijg ik eerder vraagtekens bij de eigenaresse dan bij de verkoper.....

@ Dialando: waarom geef je niet aan wat de pony mankeerde, als het dier ernstig ziek is geweest? Zal toch een reden voor zijn dan?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 16:46

Moderatoropmerking:
Gebruikers zijn niet verplicht om te reageren dus daarover doorvragen heeft geen zin en is off topic. Graag vanaf hier weer on topic, bedankt alvast.