Jongens, hou toch alsjeblieft op met dat zinloze gefit op elkaar. Echt te triest voor woorden. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening en mag die hier verkondigen, dat heet vrijheid van meningsuiting. Ga dan asjeblieft volwassen op elkaar in en niet direct 'de beste stuurlui staan aan wal' en opmerkingen in die trent.
Heb beide filmpjes bekeken, vind haar laarzen vreselijk

maar dat terzijde. vertel direct dat ik maar een recreatieruiter ben, voordat we dat gezeur krijgen

ik zie een amazone die iets achterover hangt, kan door de kwaliteit op YT niet beoordelen of ze aan de teugels hangt. Wel een mooie hoofd-hals houding, en de muziek onder de kuur ook echt geweldig. Wat mij wel opviel (misschien wel weer kwailteit van YT) is dat Salinero met zijn rechtervoorbeen veel meer lijkt te 'grijpen', als ik het zo mag verwoorden. Geen idee hoe je het anders noemt

daar heb ik me echt hard aan gestoord, omdat hij haast onregelmatig lijkt! En waar in een ander topic de hel losbarst als onze trots in duitsland hetzelfde loopt, word er hier niet over gesproken.... of ben ik de enige die het ziet? Misschien ligt dat dan aan mijn eigen kwaliteiten

Maar desondanks, super prestatie, naar een pauze van 2 jaar en ben erg blij ze weer in de rind te zien. de foutjes zullen vast nog verbeterd worden, ze heeft ten slotte niet voor niks zo'n imposante staat van dienst...