KarinvdM schreef:Wat vreselijk, voor alle betrokkenen trouwens.
Zo'n ongeluk is echt zo ongeveer mijn grootste nachtmerrie.
idd KArin.........
echt heel sneu, hoop dat de paarden op slag dood waren
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
silverwind schreef:Ze hebben de tekst nu maar aangepast in het openings topic....'de foto kan schokkend zijn'.
Heel verstandig, ik denk dat er meer zijn geweest die niet zo'n heftige foto hadden verwacht.
onley schreef:Ik vind dat wel een erg voorbarige conclusie, voor hetzelfde geld was de chauffeur het bewustzijn verloren en kon hij er helemaal niets aan doen.pfff gegarandeerd dat die chaffaur lag te slapen en zijn cruise control aan had
moeten ze direkt afschaffen die onzin zoiets kun je toch niet overzien als je niet ligt te slapen in je vrachtwagen??
die arme paardan wat die nog hebben doorgemaakt op hun laatste levende miuten en maar te zwijgen over die mensen in die auto..
of die ooit nog op pad durven te gaan met auto en trailer...

idinn schreef:....
Wat betreft een trailer over het hoofd zien, dat is voor veel mensen niet moeilijk hoor! Hoe vaak er wel niet mensen ter hoogte van de trailer blijven plakken en dan boos gebaren dat je eens moet invoegen. Uh ja, dat doen we met de trailer gewoon dwars door jou heen zekers, kijken blijft een vak apart
en zo wilde er ook een keer 1 invoegen ter hoogte van mijn Trailer
ook met paard erin
ik dacht die rijdt Zo mijn trailer in
Naast mij reden ook auto's dus kon nergens heen alleen een peut gas geven... Gelukkig zag ie toen ineens wel de trailer (je zag hem schrikken hele auto ging op en neer) maar pff dan schrik je ook ff en je bent zo machteloos dan

_biondaa schreef:Vreselijk, echt vreselijk..
Ik snap maar nooit hoe mensen die foto's kunnen maken, als ik een ongeluk meemaak schiet ik meteen te hulp en ga ik niet even rustig mijn telefoon/camera pakken om een camera te maken.. Maar het blijft natuurlijk vreselijk..
. Die mensen hebben alle geluk van de wereld gehad, er is niks meer over van die trailer en auto! En die paarden, jeetje wat een ellende.