Twee paarden overleden door ernstig ongeluk in Duitsland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 16:33

KarinvdM schreef:
Wat vreselijk, voor alle betrokkenen trouwens.

Zo'n ongeluk is echt zo ongeveer mijn grootste nachtmerrie.

idd KArin.........

echt heel sneu, hoop dat de paarden op slag dood waren ;(

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 16:40

als het maar snel gegaan is voor ze stakkers. hte zullen je paarden maar zijn en gelukkig zelf nog in leven. maar die vrachtwagenchauffeur mag wel met een heel goed verhaal komen. Ik snap niet hoe je dit voor elkaar krijgt.

potverdikkie

Re: Twee paarden overleden door ernstig ongeluk in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 16:45

In en in triest. Voor alle partijen!! Ja, je maag draait erbij om als je je paarden zo op de weg ziet liggen. Hoop voor de eigenaar dat ze het niet gezien heeft, en gelijk is afgevoerd naar ziekenhuis, maar vrees het tegendeel.
Wat betreft gespeculeer, straks gaat er nog verteld worden dat de vrachtwagenchauffeur het expres heeft gedaan zeg!
Voor de chauffeur zal dit ook een trauma blijven, en inderdaad godszijdank in dit geval dat de trailer erachter hing voor de inzittenden. Ben bang dat zij anders zo op de weg hadden gelegen.
Helaas dat er paarden in de trailer stonden.
Daarom heb ik geleerd zo vaak in mijn achteruitkijk spiegel te kijken.
Een drama dit, en sterkte voor alle partijen.

R.I.P mooie paardjes!!

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 16:50

Ik weet niet ik kan er op zich goed naar kijken maar ik maak ook een keus als ik die foto aan klik je kan alles verwachten verder zie je niet veel bloed. Ik ben ook bij de slacht geweest en das vele malen enger. maar om het mee te maken is natuurlijk een heel ander verhaal.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 17:01

silverwind schreef:
Ze hebben de tekst nu maar aangepast in het openings topic....'de foto kan schokkend zijn'.
Heel verstandig, ik denk dat er meer zijn geweest die niet zo'n heftige foto hadden verwacht.

Volgens mij stond dat er al.
En zo heftig vind ik de foto helemaal niet, geen nare bloederige dingen ofzo.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 17:03

nee dat vond ik dus ook heb wel engere gezien , neemt niet weg dat het gruwelijk is om je paard zo te zien.

TolineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 17:04

Stybba schreef:
Gulpje schreef:
waarom kijk ik naar die foto waarom kijk ik naar die foto....;(

Precies mijn gedachte ;(

hier ook!! Tranen stromen over mijn wangen!! Wat erg zeg!!! Verder weet ik niet wat ik moet zeggen ;( ;(

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 17:06

vreselijk ;(

NinaHeutink

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 17:11

ooww wat vreselijk |(

waarom heb ik naar die foto gekeken ;(
wat zielig.;(
Laatst bijgewerkt door NinaHeutink op 03-11-11 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 17:12

Wat een vreselijk ongeluk voor alle betrokkenen. Triest om je paarden zo te moeten verliezen.

onley schreef:
pfff gegarandeerd dat die chaffaur lag te slapen en zijn cruise control aan had
moeten ze direkt afschaffen die onzin zoiets kun je toch niet overzien als je niet ligt te slapen in je vrachtwagen??
die arme paardan wat die nog hebben doorgemaakt op hun laatste levende miuten en maar te zwijgen over die mensen in die auto..
of die ooit nog op pad durven te gaan met auto en trailer...
Ik vind dat wel een erg voorbarige conclusie, voor hetzelfde geld was de chauffeur het bewustzijn verloren en kon hij er helemaal niets aan doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 17:24

Om gelijk de chauffeur de schuld te geven is inderdaad een beetje vreemd ... er zijn er tenslotte zat die zich prima aan de regels houden en netjes opletten. Net als dat er ook zat mensen zijn die levensgevaarlijk voor een vrachtwagen gaan rijden ... en het is schokkend om te zien dat ook mensen met trailer pal voor een vrachtwagen rijden, nadat ze die met moeite hebben ingehaald.

Wat betreft een trailer over het hoofd zien, dat is voor veel mensen niet moeilijk hoor! Hoe vaak er wel niet mensen ter hoogte van de trailer blijven plakken en dan boos gebaren dat je eens moet invoegen. Uh ja, dat doen we met de trailer gewoon dwars door jou heen zekers, kijken blijft een vak apart :')

Ontzettend triest wat er daar is gebeurd, hopelijk waren de paarden op slag dood, gezien de foto is die kans erg groot. En ik wil niet weten wat er met die inzittende was gebeurd als de trailer er niet achter had gezeten. Dan waren die er minder goed vanaf gekomen ...

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 17:48

idinn schreef:
....
Wat betreft een trailer over het hoofd zien, dat is voor veel mensen niet moeilijk hoor! Hoe vaak er wel niet mensen ter hoogte van de trailer blijven plakken en dan boos gebaren dat je eens moet invoegen. Uh ja, dat doen we met de trailer gewoon dwars door jou heen zekers, kijken blijft een vak apart :')

Ja Idd 8)7 en zo wilde er ook een keer 1 invoegen ter hoogte van mijn Trailer :oo ook met paard erin :\ ik dacht die rijdt Zo mijn trailer in %) Naast mij reden ook auto's dus kon nergens heen alleen een peut gas geven... Gelukkig zag ie toen ineens wel de trailer (je zag hem schrikken hele auto ging op en neer) maar pff dan schrik je ook ff en je bent zo machteloos dan :\
Laatst bijgewerkt door grid op 03-11-11 17:56, in het totaal 1 keer bewerkt

RSDICBS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 17:55

Zoo die mensen in de auto hebben echt heel veel geluk gehad. wat fijn dat zij er wel 'goed' vanaf zijn gekomen!!
Heel erg sneu voor de paarden en natuurlijk voor hun eigenaar maar ze hebben wel het leven van de inzittenden gered.

Sterkte voor alle betrokkenen!!

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 18:01

Wat erg! Veel sterkte voor alle betrokkenen.
En wat sneu voor de paarden. Hoop dat ze op slag dood waren en er 'niks' van hebben gemerkt ;(

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 18:26

Echt verschikkelijk ;(

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 18:35

In mijn ogen is de vrachtwagenchauffeur wel degelijk schuldig. Hij is immers achterop gereden. ongeacht of zijn voorganger (met trailer dus) op de rem heeft gestaan of iets dergelijks. Feit blijft dat hij er óf te dicht op zat, óf ze gewoon niet gezien heeft etc etc...

Ik ben altijd heel bang als ik dit soort dingen lees... Bang om mijn eigen paard ook zo te verliezen.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 18:37

Sterkte voor de betrokkenen.

Hoop zoals velen hier dat de paarden op slag dood waren.
Overigens een wonder dat de bestuurders van de auto slechts licht gwond waren als je naar die auto's kijkt.

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 18:57

Vreselijk, echt vreselijk..

Ik snap maar nooit hoe mensen die foto's kunnen maken, als ik een ongeluk meemaak schiet ik meteen te hulp en ga ik niet even rustig mijn telefoon/camera pakken om een camera te maken.. Maar het blijft natuurlijk vreselijk..

Hopelijk komen de mensen en de baby er bovenop, en waren de paarden in één klap dood.. Y;(

Naar mijn mening blijven vrachtwagens een gevaar op de weg.. mijn moeder is ook een keer aangereden door een vrachtwagen, wonder boven wonder was ze lichtgewond en de auto total-loss. Ik vind dat er een aparte rijstrook/weg gemaakt moet worden voor deze vrachtwagens :j

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 19:06

zo die foto erbij verschrikkelijk zoiets..

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 19:16

;( o wat een drama vooral ook voor de eigenaren
en ook zielig voor de paarden dat ze zo uit die trailer gesmeet werden
lijkt me verschrikkelijk
hoop dat de paarden in een klap overleden zijn
zodat ze niet hoefde te lijden ;(

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 20:18

Verschrikkelijk......

unlimited1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 20:48

Vreselijk veel sterkte aan de familie, hoop voor beide paarden dat ze niet teveel af gezien hebben............ |(

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 20:52

_biondaa schreef:
Vreselijk, echt vreselijk..

Ik snap maar nooit hoe mensen die foto's kunnen maken, als ik een ongeluk meemaak schiet ik meteen te hulp en ga ik niet even rustig mijn telefoon/camera pakken om een camera te maken.. Maar het blijft natuurlijk vreselijk..

Vaak worden de foto's gemaakt door hulpverleners zelf of journalisten. Anders hebben ze geen nieuws........

rooswita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 20:55

vreselijk zeg:( moet je de trailer ook zien zeg het enige wat daar nog op vast zit is de laadklep.

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:04

Wat een drama |( . Die mensen hebben alle geluk van de wereld gehad, er is niks meer over van die trailer en auto! En die paarden, jeetje wat een ellende. Y;(