Vrouw poseert naakt in geslacht paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:14

hmm kan kunst met dieren soms waarderen, als in Damien Hirst en Katinka Simonse. Het idee om 1 met het dier te worden door erin te kruipen vind ik leuk. edit: bijv in vorm van geprepareerd paard waarin je ziet hoe het dier in elkaar zit. Maar jezelf insmeren met bloed en rauwe ingewanden opeten gaat idd wat ver;)
Laatst bijgewerkt door pinuts op 02-11-11 15:19, in het totaal 1 keer bewerkt

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:17

Vond de foto's niet perse schokkend, maar kreeg wel even de kriebels van de gelukzalige grijns op hun gezichten := wat bezielt je als je hier van geniet??

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:19

Die foto's.. en vrolijk glimlachend nog ook :x Hier kun je toch gewoon met je gezonde verstand niet bij!

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:20

pinuts schreef:
hmm kan kunst met dieren soms waarderen, als in Damien Hirst en Katinka Simonse. Het idee om 1 met het dier te worden door erin te kruipen vind ik leuk. edit: bijv in vorm van geprepareerd paard waarin je ziet hoe het dier in elkaar zit. Maar jezelf insmeren met bloed en rauwe ingewanden opeten gaat idd wat ver;)

Ik dacht al :P Dit zou ik idd interessant vinden, maar jammergenoeg niet de bedoeling van hen....

joey2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:21

Tjonge jonge, Wat een stelletje mafketels.
Wel een hele rare manier om aandacht te trekken!!!!
Nou onder "een worden" met haar paard heeft ze wel letterlijk toegepast.
gatver te gek voor woorden.
En dan ook nog mooi poseren met een grote glimlach.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:21

Ier schreef:
:r Stelletje kannibalen..

Waar schaar jij jezelf onder? :')

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:22

Toch wel een hele bijzondere manier van kunst :+ . Dat mensen op zulke ideeën komen zeg, gadver. Als ik het goed lees mag je daar in Amerika dus gewoon zelf je paarden schieten, hopelijk is ie dan in 1 keer goed geraakt...
Laatst bijgewerkt door Mitxa op 02-11-11 15:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjon_

Re: Vrouw posseert naakt in geslacht paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:24

gadver hoe komen ze er op zeg bahhhh

pinuts

tsja hoe ver mag je gaan met een dood dier? Ik vind het zelf ook natuurlijk hardstikke smerig. Maar het gegeven dat het aanzet tot denken wat wij mogen met dode dieren zegt hier wel iets. Wij maken zelf kleding van dode dieren, eten ze zelfs op. Maar als iemand zich ermee insmeert zonder dat het eerst verwerkt is in een mooie witte zalf, of het rauw opeet ipv een burger in de supermarkt te kopen.. ( wat totaal niet meer lijkt op een beest) is het vreselijk, en worden ze met de dood bedreigd. Natuurlijk moet er iets niet kloppen als je dit doet.. maar wat doen wij dan allemaal? Is dat wel fris?

AaronYve

Citaat:
Apple schreef:
Als ze nu idd nog iets kunstzinnigs van de foto's hadden gemaakt a la, maar dit ziet er meer uit als een soort opwelling oid.
En hoe lang moet je dan onder de douche staan voordat je weer schoon bent?

Die vriend ziet er trouwens eng uit. Op eerste gezicht lijkt dit echt zo'n creep die zn vriendin domineert enzo.

Vind die blik van dat vrouwtje ook niet bepaald helder

@ horsii-mine sorry hoor maar dit is echt iets anders dan vlees eten bij het avond eten :Y)

Citaat:
Vind ik nog wel meevallen :')

Het doet me trouwens denken aan suvivor men ofzo? Die in een dooie kameel klom om een nacht in de woestijn te overleven _O-
Oh en een aflevering van Hollands? next topmodel waarbij ze gingen poseren tussen de dooie koeien, varkens & schapen :+

Ja klopt idd bij HNTM hebben ze ook geposeerd in dat bad met bloed

Quoten gaat bij mij niet zo goed. Excuses

MythiX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:29

Apart......
Das alles wat ik er over te zeggen heb.

Paula2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:31

Dit gaat echt veel te ver! gadverdamme

W0PPY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:33

Jeetje zeg! Wat heb je toch een ongelooflijke mafkezen rondlopen hier op aarde! Ik vraag me echt af wat je zou kunnen bewegen tot dit soort onmenselijke daden! Ik kan hier echt niet bij.... Die grijns op t gezicht van die 2, helemaal helder komen ze op mij niet over :r

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:40

OMG! Wat ontzetten ranzig zeg! Dat iemand dat doet, gruwelijk..

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:46

wat een idioten zeg.. en de ingewanden op eten.. ik hoop dat ze er goed ziek van worden

8)7 |o

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:52

:wow: :wow: Flabbergasted... Dit is wel een heel freaky idee...

Wat onvoorstelbaar goor moeten die foto's zijn!
Dat je erop komt, het wil en het ook nog gaat doen. :r

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:54

sommige mensen...gadverdamme

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:58

Horsii_mine schreef:
AaronYve schreef:

Het doet me trouwens denken aan suvivor men ofzo? Die in een dooie kameel klom om een nacht in de woestijn te overleven _O-
Oh en een aflevering van Hollands? next topmodel waarbij ze gingen poseren tussen de dooie koeien, varkens & schapen :+

:') misschien heeft ze wel daar dr modellen rare ideeen aan over gehouden(bedoel dat soort programma's bewegen wel een hoop meisjes die ook graag model willen worden)....maar snap ook niet goed wat die mensen bezielt...
vind t trouwens wel apart dat het dier ook al gevild is denk die hebben gewoon zo de buik open gesneden en t eruit gehaald maar die foto's zijn echt uber smerig :') waarom kijkt dat kind ook zo uber happy en ze oogt geen eens 20 net aan 16 ofzo ...
t lijkt mij dat als je dat diertje verzorgd heb je toch wel eerder een huil hoofd heb dan dit := die mega glimlach is wel te erg

misschien moet de politie haar en dr vriendje even jaartje bij pchygo laten rond gaan

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:01

Verbaasd me niks dat hier geen wetten voor zijn..
Wie verwacht er nu dat mensen zo iets bizars gaan doen?

Echt hoe kom je erbij?
Of eigenlijk, wat hebben deze mensen gebruikt dat zoiets in je hoofd op komt?

Hoe &*$&*$ ziek in je hoofd moet je zijn? Blegh nee, ik kan er met mijn hoofd niet bij en idd die glimlach van beide er dan bij.. misselijk word ik ervan..

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:03

Spoort echt niet.. gewoon ziek die mensen....

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:07

Baaaaaaaaaaaaaaah :r :r
Dit vind ik gewoon echt ran-zig :r
Heb geprobeerd naar de foto's te kijken, maar heb het toch maar weer weggeklikt.. :=

maura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:09

pinuts schreef:
tsja hoe ver mag je gaan met een dood dier? Ik vind het zelf ook natuurlijk hardstikke smerig. Maar het gegeven dat het aanzet tot denken wat wij mogen met dode dieren zegt hier wel iets. Wij maken zelf kleding van dode dieren, eten ze zelfs op. Maar als iemand zich ermee insmeert zonder dat het eerst verwerkt is in een mooie witte zalf, of het rauw opeet ipv een burger in de supermarkt te kopen.. ( wat totaal niet meer lijkt op een beest) is het vreselijk, en worden ze met de dood bedreigd. Natuurlijk moet er iets niet kloppen als je dit doet.. maar wat doen wij dan allemaal? Is dat wel fris?

Goed opgemerkt! En een interessante gedachte dat wat wij als normaal beschouwen in het gebruik van dieren staat of valt met de vraag of het dier in kwestie netjes volgens de regels is bewerkt. Een ziek oud paard doden is niet zo'n punt geloof ik, en dat het in Amerika is toegestaan om dat zelf te doen lijkt evenmin problematisch. In een geprepareerd paard gaan zitten als kunstuiting mag ook, maar in een zelf gedood, niet bewerkt karkas gaan zitten is absoluut onacceptabel. Rauw vlees eten is geen punt als het om filet americain gaat, maar als je geen bosjesman bent en een orgaan eet dat je zelf uit een dier gesneden hebt ben je een barbaar? 't Is een gekke wereld.

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:12

:') dan ben je wel echt een debiel.. :+ ik kan er overigens niet mee zitten, het dier is humaan ( zoals de berichten luiden ) afgemaakt.. en mooie quote boven mij is het eten van dieren en een mooi velletje op je lederen bankstel wel geoorloofd.

een steekie los heb je zeker.. maar goed als dat je blij maakt :+

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:14

Mitxa schreef:
Toch wel een hele bijzondere manier van kunst :+ . Dat mensen op zulke ideeën komen zeg, gadver. Als ik het goed lees mag je daar in Amerika dus gewoon zelf je paarden schieten, hopelijk is ie dan in 1 keer goed geraakt...

Als kunststudent wil ik toch wel even héél duidelijk maken dat dit niks, maar dan ook écht niks met kunst te maken heeft! :')
Ik vind het heel vreemd en ook raar dat ze zo vrolijk lachend op de foto staan. Ben het verder met Elanor eens, ik zie hier geen fundamenteel probleem in omdat ze er in principe niemand kwaad mee doen, toch vind ik het een heel ranzig en naar gezicht.

[edit] Oh, en mag in de titel het woord 'posseert' trouwens veranderd worden in 'poseert'?

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:17

Om van te :r. Compleet gestoord deze figuren.