Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pinuts schreef:hmm kan kunst met dieren soms waarderen, als in Damien Hirst en Katinka Simonse. Het idee om 1 met het dier te worden door erin te kruipen vind ik leuk. edit: bijv in vorm van geprepareerd paard waarin je ziet hoe het dier in elkaar zit. Maar jezelf insmeren met bloed en rauwe ingewanden opeten gaat idd wat ver;)
Dit zou ik idd interessant vinden, maar jammergenoeg niet de bedoeling van hen.... Citaat:Apple schreef:Als ze nu idd nog iets kunstzinnigs van de foto's hadden gemaakt a la, maar dit ziet er meer uit als een soort opwelling oid.
En hoe lang moet je dan onder de douche staan voordat je weer schoon bent?
Die vriend ziet er trouwens eng uit. Op eerste gezicht lijkt dit echt zo'n creep die zn vriendin domineert enzo.
Vind die blik van dat vrouwtje ook niet bepaald helder
@ horsii-mine sorry hoor maar dit is echt iets anders dan vlees eten bij het avond eten
Citaat:Vind ik nog wel meevallen![]()
Het doet me trouwens denken aan suvivor men ofzo? Die in een dooie kameel klom om een nacht in de woestijn te overleven
Oh en een aflevering van Hollands? next topmodel waarbij ze gingen poseren tussen de dooie koeien, varkens & schapen
Horsii_mine schreef:AaronYve schreef:
Het doet me trouwens denken aan suvivor men ofzo? Die in een dooie kameel klom om een nacht in de woestijn te overleven
Oh en een aflevering van Hollands? next topmodel waarbij ze gingen poseren tussen de dooie koeien, varkens & schapen
misschien heeft ze wel daar dr modellen rare ideeen aan over gehouden(bedoel dat soort programma's bewegen wel een hoop meisjes die ook graag model willen worden)....maar snap ook niet goed wat die mensen bezielt...
waarom kijkt dat kind ook zo uber happy en ze oogt geen eens 20 net aan 16 ofzo ...
die mega glimlach is wel te erg
pinuts schreef:tsja hoe ver mag je gaan met een dood dier? Ik vind het zelf ook natuurlijk hardstikke smerig. Maar het gegeven dat het aanzet tot denken wat wij mogen met dode dieren zegt hier wel iets. Wij maken zelf kleding van dode dieren, eten ze zelfs op. Maar als iemand zich ermee insmeert zonder dat het eerst verwerkt is in een mooie witte zalf, of het rauw opeet ipv een burger in de supermarkt te kopen.. ( wat totaal niet meer lijkt op een beest) is het vreselijk, en worden ze met de dood bedreigd. Natuurlijk moet er iets niet kloppen als je dit doet.. maar wat doen wij dan allemaal? Is dat wel fris?
dan ben je wel echt een debiel..
ik kan er overigens niet mee zitten, het dier is humaan ( zoals de berichten luiden ) afgemaakt.. en mooie quote boven mij is het eten van dieren en een mooi velletje op je lederen bankstel wel geoorloofd.
Mitxa schreef:Toch wel een hele bijzondere manier van kunst. Dat mensen op zulke ideeën komen zeg, gadver. Als ik het goed lees mag je daar in Amerika dus gewoon zelf je paarden schieten, hopelijk is ie dan in 1 keer goed geraakt...