s0173957 schreef:Als ik 'ns goed kijk zie ik mss mezelf in dat filmpje... alhoewel, nee, ik zat aan dezelfde kant
Zo dat is nog eens info van toegevoegde waarde
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dat paard vond ik echt geweldig 
)

vur schreef:Mijn persoonlijke mening is dat de OS 2012 te vroeg komen voor de combinatie Edward en Romanov. Hij kan dan wel goed rijden, maar ook geen wonderen verrichten. Hij zal tijd nodig hebben om een combinatie te volgen en ik denk zelf dat die tijd te kort is voor Londen.

purkie schreef:Den hollandske toprytter Edward Gal red ved hingstekåringen i Herning i år. Danskejede Blue Hors Romanov kommer til at gå under hollandsk flag, og måske er vi så heldige at gense denne nye ekvipage til næste års hingstekåring. (Foto: Ridehesten.com)en ikki dan? lol...
and the winner takes it all...
ceasario schreef:Lobke_ schreef:Wauw wat super gaaf voor hem zeg, wat een hoop top paarden krijgt hij aangeboden zeg!
Erg leuk dat mensen zoveel vertrouwen in hem hebben
Die eigenaren denken allemaal aan Gal om proberen aan extra geld te komen + "eer". niks meer..
manubres schreef:Rivaldo schreef:
Sorry, ik vind hem hier niet zo geweldig als op het filmpje dat ik gevonden heb! http://www.youtube.com/watch?v=dZjdiYGRiKk
MandyR schreef:Vind het leuk voor de Nederlanders dat Romanov nu daar staat maar, het geeft mij wel een beetje een dubbel gevoel. Had hem liever onder een Deense ruiter gezien.purkie schreef:Den hollandske toprytter Edward Gal red ved hingstekåringen i Herning i år. Danskejede Blue Hors Romanov kommer til at gå under hollandsk flag, og måske er vi så heldige at gense denne nye ekvipage til næste års hingstekåring. (Foto: Ridehesten.com)en ikki dan? lol...
and the winner takes it all...
En wat wil je hier nu precies mee zeggen?

Citaat:arme paarden... ik haat zo langzamerhand 'die lucratieve handel'
Romanov had mss zijn ziel en zaligheid aan Sune geschonken... hartverscheurend,
de band tussen gevoel en verstand