Rath zal Totilas niet inzetten tijdens Wereldbekerseizoen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 22:14

Ik vind het vooral ontzettend jammer dat wij deze combinatie niet in de ring zien tijdens de WB.

Ik gun het Rath namelijk wel dat hij Toot lekker door de ring kan sturen.... en fijn tijdens de WB kan oefenen (spanning op wedstrijd is toch heel anders dan thuis oefenen....). Ik heb liever dat Rath Toot met 75% door de ring stuurt en wel groeit in zijn optreden dan dat ze "angstvallig"worden thuis gehouden.

Bovendien Toot hoort in de ring thuis en dan maakt de ruiter geen worst uit.

NL gaat het ook moeilijk krijgen op de OS, die engelse gaan als een speer en tuurlijk is het mooi als NL individueel goud wint, maar de beste proef moet winnen en of dat nu de engelsen, nederlanders, duitsers of wat dan ook zijn dat maakt mijn geen bal uit. Zolang ik als paardensport fan maar kan genieten van die combinatie's :)

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:01

Misschien willen ze niet dat hij maar 75% loopt in de ring, maar om te groeien zou het beter zijn...
Wij zullen zien wat het gaat worden, met de dekkingen en rijden is het ook lastig en misschien loopt het
daarom ook minder, Totilas was dat ook niet gewend.
Maar om zo een goed team te gaan vormen is niet ideaal.

GabberGill

Re: Rath zal Totilas niet inzetten tijdens Wereldbekerseizoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:40

Ik denk dat ze hadden gedacht dat het een makkelijk paard is. Want zo toonde hij onder edward Krachtig maar fijn. Hier hebben zij zich flink i n vergist en ze zijn even met hun neuzen op de feiten gedrukt. Rath en Totilas moeten 1 gaan worden en daar is tijd voor nodig. Ik denk dat hij daar nog te weinig tijd voor heeft genomen.

Ik hoop dat Totilas ooit weer gaat tonen zoals hij deed. Onder wie dan ook. Ik vind het eeuwig zonde dat Totilas langzaam op de achtergrond verdwijnt terwijl het echt het beste paard is dat we ooit in handen hebben gehad.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Rath zal Totilas niet inzetten tijdens Wereldbekerseizoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:44

Edward reed Totilas ook amper in de WB in de winter dus waarom zou MAR die beproefde opbouw naar de OS verstoren. Daarnaast begint in februari het dekseizoen in Duitsland en zal hij weer volop moeten dekken. Dan is WB rijden daarnaast veel te zwaar voor een hengst.

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 08:03

Mindfields schreef:
Jongens...wat Rath ook doet, al zou hij 's nachts bij de box gaan liggen slapen om een oogje op Toot te houden....het zal nooit goedgekeurd worden door de pro-Edje/anti-Rathje club. Never. Het maakt gewoon echt niet uit wat hij doet. Als hij een goeie proef rijdt van 78% is het slecht, want Gal reed wel eens 85% etc etc. Rath is een publieke boksbal geworden sinds de verkoop van Totilas.

Volgensmij kende maar een handjevol mensen op bokt Rath .. := voor de verkoop van Totilas .. :7

En uiteraard weten wij op bokt hoe alles wel moet en daarom hebben we deze vermakelijke topic`s van hoog nivo .. :D :+

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 09:15

:D Nederland heeft 16 miljoen bondscoaches voetbal, waar ze alles beter van weten.

Hier op bokt zijn honderden bondscoaches en trainers, die het beste weten wat er met Totilas moet gebeuren :D

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 13:25

Kaja schreef:
Ik vind dit echt te bizar voor woorden hoor :=
Het is sowieso opnieuw een hilarisch topic met al die topruiters hier met hun wijze adviezen!

Wat een gezeur toch weer om deze combinatie, maar wat een wijze beslissing!
Ik denk dat elke serieuze sportruiter dit zal beamen.

Maar dan wel sportruiters die op een concours niet in een hoekje staan te janken dat ze er niet meer op willen :P ;)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 13:55

Moderatoropmerking:
Zojuist een aantal off topic berichten verwijderd. Vanaf hier graag weer on topic, bedankt alvast.