Herman Blijker valt van paard in "Ushi & The Family"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 23:47

Nah....het zwaarste punt van Herman raakte als eerste de grond.....en dat was niet zn hoofd! _O-
Dus een cap had hier niks aan het gelach verandert hoor :=

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 23:48

Jetta schreef:
Ongelooflijk dom! Oud genoeg....misschien, maar zeker niet wijs. Hoe lief en betrouwbaar het paard ook voor de baas is, het blijft een loeisterk vluchtdier. En de baas van het paard is dom als hij/zij er iemand zonder cap op laat zitten die duidelijk niets van levende paarden weet en niet kan rijden.
Daarbij komt nog, dat Herman VEEL te zwaar is voor het paard. En dan dat geschreeuw....

Uiteraard heb jij als pennymeisje je nooit eens schuldig gemaakt aan het rennen en gillen bij paarden in de buurt, heb je nooooit eens in de mond gehangen en reed je vanaf je eerste les keurig nageeflijk en lekker over het ruggetje :j

Denk even na... herman zit er echt niet 2 uur lang op, dat is even voor de shoot er op en daarna er weer af. Dat ze niet wijs zijn.. tsja... eigen schuld dikke bult en daar valt de eigenaresse NIETS te verwijten. Als ik 5x tegen iemand zeg dat hij/zij een cap op moet en de persoon staat er op zonder cap te rijden... nou prima hoor, heb je gewaarschuuwd en als het verkeerd gaat ben je zelf aansprakelijk.

Lekker makkelijk, afgeven op de eigenaresse :+
Laatst bijgewerkt door Jess1989 op 14-10-11 23:50, in het totaal 2 keer bewerkt

Roxxiejj

Re: Herman Blijker valt van paard in "Ushi & The Family"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 08:59

Als we het over veiligheid gaan hebben weet ik er ook wel een paar. Heb je Herman al eens auto zien rijden? Kijk dan voor de grap Herrie in het hotel van 26 april terug.
Hij moet afslaan maar rijdt bijna de afslag voorbij. Dus hij gaat maar voor een andere auto langs, plat door de bocht INCLUSIEF passagiers.. Dat ie welgeteld 20 seconden te paard zit en dan vliegles krijgt, tsja. Noem Nitro dan gewoon geen Chesterfieldje...

Wel echt geweldig dat het nu al bijna 5 pagina's gaat over de verzuimde cap, wat in Hermans geval misschien meer kwaad had gekund dan goed. En ga me niet het tegengestelde wijsmaken, want dan vraag ik je vriendelijk het filmpje NOG eens te kijken.

mrjlnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 09:15

Jemig, wat een gezeur naar de eigenaresse toe. Dat vind ik echt heel triest. Dat hij en Wendy geen cap willen dragen is eigen verantwoordelijkheid. Ik ga hier niet te veel over door, want vindt het heel laf dat de eigenaresse alle schuld in de schoenen krijgt geschoven terwijl ze meermalen heeft uitgelegd hoe alles in werking ging. Snap best dat het niet leuk is om er iemand naast te hebben voor tv, dus ja, als zij dat zo willen is dat hun eigen keus.

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 20:26

N.a.v. meelezen in dit topic heb ik net gekeken naar de uitzending.
Op het voorstukje leek het wel een stuk dramatischer vond ik.

Was die andere bonte ook van jou Roxxieejj?

Nitro is echt leuk trouwens :j .

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 22:43

Heb het vanavond gezien.
Wat een mooie paarden!!
Denk alleen wel dat ze een paar jaar therapie nodig hebben.................... _O-

maureen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 22:57

Het spijt me, dan ben ik maar een zeur maar vond de voorstukjes de hele week al dom en onverantwoord...óók na het zien van het hele filmpje. Hoe dan ook blijf je als eigenaar altijd aansprakelijk voor schade die jouw dier aanbrengt, of ze nou een cap willen dragen of niet. Niks niet eigen verantwoording van de ruiters maar van de eigenaar...sorry en niet lelijk bedoeld.
Maar heb vanmiddag dan ook nog hier in het bos een meisje zien liggen met ambulance en alles erbij. Was van haar paard gevallen,hele toestand want paard werd zonder ruiter aangetroffen en dan dus iedereen op zoek naar bijbehorende ruiter. Ik heb haar dus later zien liggen met een fikse gapende hoofdwond en dat beeld ben ik nog niet kwijt...
Sorry dus maar kan niks grappigs aan deze uitzending van Ushi ontdekken (normaal wel ;) )

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 23:13

Ik heb wel moeten lachen! :D Tja, geen cap op maar als ze dat niet wilden, eigen verantwoording hoor. Ligt niet aan de eigenaresse van het paard, is eigen verantwoording van Herman en Wendy. Zijn toch volwassenen die hun eigen verantwoordingen kunnen nemen, of niet...

Caaroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 23:26

Als deze stal een veiligheidscertificaat had, is die hem nu waarschijnlijk kwijt.. Of niet, wantja het is toch televisie...

Ik vind het niet onverantwoord van de eigenaresse, wel dom van de filmcrew en als eigenaar van die stal zou ik toch echt caps en begeleider verplichten, kleine moeite. Aan de andere kant kan het mij eigenlijk niet zoveel schelen en moeten ze het lekker zelf weten :') Heb er wel om gelachen.

BonaFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 21:14

ik vond het belachelijk, niks grappigs aan..

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 21:27

BonaFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 21:31

Caaroo schreef:
Als deze stal een veiligheidscertificaat had, is die hem nu waarschijnlijk kwijt.. Of niet, wantja het is toch televisie...

Ik vind het niet onverantwoord van de eigenaresse, wel dom van de filmcrew en als eigenaar van die stal zou ik toch echt caps en begeleider verplichten, kleine moeite. Aan de andere kant kan het mij eigenlijk niet zoveel schelen en moeten ze het lekker zelf weten :') Heb er wel om gelachen.

indd. ik snap ook niet dat de eigenaresse hiervoor haar paard leent..

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 21:34

Misschien wist de eigenaresse niet dat zij alsnog verantwoordelijk zou zijn, wanneer het wel fout was gegaan?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 21:35

Rustig, rustig anders hoor je niet, een paard wordt daar juist onrustig van.

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 21:36

Die cameramannen hadden gewoon aan de kant moeten blijven, dan was er ws niets gebeurd.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 21:37

Vind het van hem ook niet handig hoor, of is er zo op hem in gepraat dat hij denkt dat er weinig kan gebeuren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 21:41

He Roxxiejj wat een prachtige paarden, ben gek op bont en die Nitro, lief koppie...

yrsa_karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 21:41

Dat ze zonder cap rijden is hun eigen verantwoordelijkheid. Vind het storender dat bijvoorbeeld onze koningin nooit met cap rijdt. Wij betalen met zijn allen miljoenen aan haar beveiliging, maar even een cap op doen is voor haar onderdanen bedoeld ofzo? Haar paard kan net zo goed struikelen of schrikken, hoe goed ze ook rijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 21:42

Nou Herman had een natuurlijke bodyprotector aan en je valt altijd naar het zwaarste punt :D :+ vanwege de zwaartekracht :+ :+

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 21:42

Dan nog kan er van alles gebeuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 21:43

Nou hij veerde wel.... :D

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 21:48

yrsa_karlijn schreef:
Dat ze zonder cap rijden is hun eigen verantwoordelijkheid. Vind het storender dat bijvoorbeeld onze koningin nooit met cap rijdt. Wij betalen met zijn allen miljoenen aan haar beveiliging, maar even een cap op doen is voor haar onderdanen bedoeld ofzo? Haar paard kan net zo goed struikelen of schrikken, hoe goed ze ook rijd.

Nou, dat kapsel fungeert volgens mij wel als cap. Daar zitten 33 bussen lak in, werkt volgens mij net zo :j .

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 21:54

zo, heb het net ff gekeken. hahaha wel lachen hoor. maar tis allemaal goed afgelopen. gewone schoenen, geen ervaring, camera's erbij, hoezo vragen om problemen?? vond het wel knap van herman dat ie nog zo lang bleef zitten.

kallista90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 22:10

deflin schreef:
vindt het wel heel grappig dat iedereen er over zit te zeuren dat ze geen cap op hebben en dat er veel kinderen naar kijken en het zien als voorbeeld.
Hmm, ik weet het niet maar kijk eens naar deze meneer, die elk jaar zonder cap te paard gaat en hoe vaak dat fout gaat haha
http://www.youtube.com/watch?v=rRH0llyz ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=VBoWywVa7eg
http://www.youtube.com/watch?v=z5Po2HFddKk

moet ik nog ff doorgaan??

Haha, daar had ik nog niet eens aan gedacht!
Ik vind sommige mensen hier ook wat overdreven reageren hoor.
Ze wilden zelf geen cap en begeleiding, nou dan moet je ook niet klagen als het mis gaat. En dat deden ze ook niet, want ze stonden zelf, met een beetje schaamte, langs de bakrand te lachen. Als het nou twee kindsterretjes waren geweest, ok. Maar dit zijn verdorie volwassenen :+ Die kunnen zelf wel nadenken. En waarschijnlijk zullen ze dat nu wat meer doen voordat ze weer op een paard stappen :')
En als we het hebben over voorbeeldfunctie, laten we dan ook vooral snel de hoedjes uit de dressuur verbieden en inderdaad sinterklaas een cap opzetten en de regisseur van Amika bellen.. en.. en.. en..

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 22:16

Bij Amika dragen ze wel een cap hoor :\

:+ :+ :+

Ik heb best wel hard gelachen, we het hardst praat kan het hardst vallen. :Y)