jury schreef:Ik weet niet of dit soort landen ooit de waarde van het dier zullen respecteren. Wij zullen dat in onze lifetime niet meer meemaken.Ander vraagje, hoeveel mensen van jullie schenken aan Brook horse hospital om zo door voorlichting mensen in dit soort gebieden te leren hoe ze ook met beesten om kunnen gaan?
Men leeft daar nu eenmaal anders en alleen door in het veranderen in denkbeelden te investeren kan men de strijd tegen dierenleed tegen gaan.
jury schreef:Edit, ik weet niet of jullie de beelden van ritueel slachten gezien hebben maar dat vind dus dagelijks tig x plaats in Nederland plaats. Deze beesten gaan een langere doodstrijd aan dan deze ezel. En dat hebben we ook jaren geaccepteerd.
Ja die beelden heb ik gezien. Gevolg is dat ik nog meer woede kreeg voor de ander cultuuren op het gebied van toepassing van rituele slacht (let op culturen het is er dus echt meer dan een) en ik kan vlees gewoonweg niet meer door mijn strot krijgen. Ik mijd alle Halal slagerijen en shoarma tenten omdat dat vlees dus uit een Halal slagerij komt. Ik heb ook actie gevoerd met Wakker Dier om dit te stoppen. Legaal hebben we gewonnen maar ik ben bang dat in de praktijk het alleen maar erger is geworden.
Ik kan niet tegen dit soort beelden. Zelfs door dit soort berichten ben ik dagen van slag.
Waarom is de mens oh zo verschrikkelijk tegen iets wat niets terug kan doen.