Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
secricible schreef:dat is jou mening Tendance.
Ik heb ook staan juichen om Adelinde, simpelweg omdat zij het toonbeeld is van wat ik mijn ogen dressuur is: keihard werken en een combinatie gaan vormen met je paard en op die manier het hoogst haalbare binnenhalen. Wat een prachtvoorbeeld is zij. Niet een duur paard kopen, er een goede ruiter opzetten en ze de ring in gooien en dan ook nog kwaad kijken als ze niet direct een eerste plaats halen. Daar kan ik niet tegen.
Zie het in de basissport ook gebeuren en vind dat echt heel erg jammer, dat soort mensen gun ik echt geen medailles. Vind het een goede les voor Schockemohle: ook met een paard als Totilas moet je trainen en een eenheid worden. Pas DAN kun je samen een prijs winnen want prijzen moet je VERDIENEN en niet kopen.
jannie86 schreef:Nu in de aanbieding!!! :
Mooie zwarte hengst, met vier witte benen.
Super karakter, en geweldige gangen.
Recordhouder in de topdressuur.
Kant en klaar afgeleverd, nu voor maar 15 miljoen!
Je rijd er zo op weg!
zipje71 schreef:secricible schreef:dat is jou mening Tendance.
Ik heb ook staan juichen om Adelinde, simpelweg omdat zij het toonbeeld is van wat ik mijn ogen dressuur is: keihard werken en een combinatie gaan vormen met je paard en op die manier het hoogst haalbare binnenhalen. Wat een prachtvoorbeeld is zij. Niet een duur paard kopen, er een goede ruiter opzetten en ze de ring in gooien en dan ook nog kwaad kijken als ze niet direct een eerste plaats halen. Daar kan ik niet tegen.
Zie het in de basissport ook gebeuren en vind dat echt heel erg jammer, dat soort mensen gun ik echt geen medailles. Vind het een goede les voor Schockemohle: ook met een paard als Totilas moet je trainen en een eenheid worden. Pas DAN kun je samen een prijs winnen want prijzen moet je VERDIENEN en niet kopen.
Helemaal mee eens en het feit dat Mar bij de 1e 5 is gekomen heeft hij enkel en alleen aan Totilas te danken. Met een van zijn andere paarden zou hij nooit zo hoog zijn geëindigd.
zipje71 schreef:secricible schreef:dat is jou mening Tendance.
Helemaal mee eens en het feit dat Mar bij de 1e 5 is gekomen heeft hij enkel en alleen aan Totilas te danken. Met een van zijn andere paarden zou hij nooit zo hoog zijn geëindigd.
Tendance schreef:jannie86 schreef:Nu in de aanbieding!!! :
Mooie zwarte hengst, met vier witte benen.
Super karakter, en geweldige gangen.
Recordhouder in de topdressuur.
Kant en klaar afgeleverd, nu voor maar 15 miljoen!
Je rijd er zo op weg!
Nee sorry!!!
Ik houd het liever bij mijn 4 jarige vosruin!
Over een paar jaartjes Adelinde erop en dan wordt dat de nieuwe combinatie!
Adelinde Cornelissen en Cipollini!
zipje71 schreef:
CharleyT schreef:@ zipje
Ja, en??? Een kampioenschap wordt verreden over een aantal proeven. Wat je daar laat zien bepaald de uitslag. Al die andere informatie is van geen enkel belang. En tellen niet mee in de waardering voor de proef. Allemaal ballast en publieks emotie.
Zodra het een wedstrijd Beste ruiter/trainer zou zijn, wordt het een ander verhaal
Tendance schreef:Hij geeft Rath toch ook de schuld, dat deze hem niet kon rijden tot een goede proef?!?
Een paard kan best de puf niet hebben, dan zul je het als ruiter eruit moeten rijden, dat heeft hij niet gedaan en daar geeft PS Rath de schuld van.
Marjoow schreef:Tendance schreef:Je moet iets verder doorlezen, dan staat het er echt. Totilas had er geen zin in en Rath kon het er niet uit rijden. Als je paard niet wil, dan zul je er gewoon zelf een schepje bovenop moeten doen!
Nou dan geeft ie beide de schuld. Totilas geen zin, Rath kan niet rijden.