Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
studiemiep schreef:Ik vind Carl en zijn dame echt wel een klasse beter dan Totilas (tootje is no offense meer een voorbeen zwaaier terwijl Uthopia echt ook die achterbenen meeneemt) en bovendien het ziet er allemaal zo makkelijk en ontspannen uit of madame haar hoefje er niet voor omdraait terwijl ik toch regelmatig wat spanning en onrust bij toot zie.
Heel terecht gewonnen! hopelijk kan hij deze lijn volhouden. Een podium plek is hem ook meer dan gegunt
LuffB schreef:Na een hele dag heb ik eindelijk het filmpje kunnen zien. Mooi paard, fijne combinatie, heel lichte inwerking en een geweldige houding en zit van de ruiter. Een nieuwe totilas, nee, de enige echt Uthopia, ja.
En toch snap ik al die ophef over kippenvel en tranen in de ogen niet. Zo ontzettend spectaculair komt het nu ook weer niet over.. Maarja, ik heb de ophef over Totilas ook nooit gesnapt...
LuffB schreef:Na een hele dag heb ik eindelijk het filmpje kunnen zien. Mooi paard, fijne combinatie, heel lichte inwerking en een geweldige houding en zit van de ruiter. Een nieuwe totilas, nee, de enige echt Uthopia, ja.
En toch snap ik al die ophef over kippenvel en tranen in de ogen niet. Zo ontzettend spectaculair komt het nu ook weer niet over.. Maarja, ik heb de ophef over Totilas ook nooit gesnapt...