Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schangah schreef:Antoinette schreef:Misschien moet Duitsland maar eens wat Engelse paarden kopen?!
Euh volgens mij is Valegro toch echt een Nederlands gefokt paard en uthopia ook. Dus de helft van het Engelse team zit op Nederlandse paarden.
Active schreef:Wat een onfatsoenlijke reacties op dit forum. Echt abnormaal!!
Rath en Duitsland worden compleet afgebrand, maar ook Engeland rijdt op Nederlandse paarden en dat is allemaal helemaal niet erg????????? Erg vreemde redenering.
Ze zijn pas op het helft van de strijd en may the best win! Of het nou duitsland, engeland of nederland wordt.
sarabande schreef:[
Onfatsoenlijk![]()
Rath rijdt op een Nederlands paard dat al met kop en schouders wereldkampioen was, de Engelsen hebben hun Nederlandse paarden jong gekocht en zelf opgeleid.
Ayasha schreef:Het kan aan mijn nuchtere Belg zijn liggen, maar ligt het aan mij of is dit artikel belachelijk partijdig geschreven?
Heb het nu voor de 2e keer gelezen met een paar uur tussen maar ik blijf bij die mening dat het wel lijkt alsof het artikel bedoelt is om de Duitsers te kakken te zetten.
Psydoxy schreef:jee, wat een bombarie... de wedstrijd is pas gereden als de laatste ruiter de ring verlaat. Wie weet gaat er morgen een van de Engelse gigantisch de fout in, of maakt onoverwinnelijke Toot een miststapje of bijt Parcival weer op de tong.... er kan nog vanalles gebeuren