Gezien Diep respect voor je meid! Mooi intervieuw ook
dejavu
Geplaatst: 25-08-11 00:11
Frederique!
Alsof je al jaren interviews geeft, zo natuurlijk vond ik je overkomen. Hopelijk heb je wat vooroordelen kunnen wegnemen. Ik vond het boeiend om naar te kijken. Die beelden waren echt prachtig, maar ik denk dat je er een kluif aan krijgt om nog iets te vinden wat jou diezelfde uitdaging gaat bieden. Ik hoop voor je dat je met veel trots en plezier terugkijkt op de derby. Paardrijdend Nederland mag in ieder geval trots zijn op jou.
Leuk dat jullie gekeken hebben! Vond het heel leuk om te doen! Zit nu nog vol adrenaline achter de pc Zou graag nog iets meer hebben verteld over paardenwelzijn, maar dat komt wel in het boek. Thanks voor jullie lieve reacties!
DieL_Zor
Geplaatst: 25-08-11 11:40
Wauw wat moet dat een geweldige ervaring zijn geweest Ben heel benieuwd naar het verhaal!
Ben je dan ook tegen het rijden op IJslanders, gabjj8? Ik heb nooit eerder zulke sterke, werkwillige paardjes meegemaakt.
PussInBoots
Geplaatst: 28-08-11 10:08
En weer iemand die echt niet verder kijkt dan haar neus lang is. Zó jammer dat sommige mensen de westerse paardenhouderij als enige waarheid zien.
En Frederique: Ik ken je niet (its a pitty;)) maar wat bén ik jaloers op je, en wat héb je een geweldige prestatie geleverd! Petje af en heel erg veel respect! Ik kijk uit naar je boek, zal hem zeker kopen.
WoW, wat moet dat een geweldige ervaring geweest zijn. na het lezen van je verhaal baal ik stiekem een beetje dat wij voor Madagaskar hebben gekozen voor vakantie en niet voor Mongolie (dat was onze andere optie).
Ik denk dat je hier nog heel erg lang met plezier naar terug kijkt!
Het lijkt me serieus heel erg gaaf, alleen ben ik fysiek al niet eens in staat om langer dan een uur op een paard te zitten. Dus 1000 km is al helemaal niet haalbaar voor mij. Misschien over een paar jaar!
D00R
Geplaatst: 28-08-11 10:45
gabjj8 schreef:
Hmm... diervriendelijk is het niet.
Respect voor de mensen heb ik niet echt, wel voor de paarden die dit moeten lopen en afleggen met ruiters op die ruggen...
Want 40 km lopen vind jij teveel voor een paard dat daarop getraind is en de bouw nog heeft ook?
janouk
Geplaatst: 28-08-11 12:01
Ik zag net dat volgende week iedere avond ook een documentaire is op CNN.