Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:Nou ik heb toch ook al een paar keer eieren voor mijn geld gekozen. Paard kon dan wel geen omstaanders verwonden maar als ik kan kiezen tussen gewond of minstens zwaar gewond en misschien dood is de keuze snel gemaakt bij mij.
Joolien schreef:Ayasha schreef:Nou ik heb toch ook al een paar keer eieren voor mijn geld gekozen. Paard kon dan wel geen omstaanders verwonden maar als ik kan kiezen tussen gewond of minstens zwaar gewond en misschien dood is de keuze snel gemaakt bij mij.
Oh dus jij kiest jezelf boven anderen en meerderen.Zo simpel is het eigenlijk, ook wel logisch maar toch.
jesse_rulez schreef:Paard maakt er even een eigen alternatief parcours van![]()
De amazone zal haar hart wel even in haar keel hebben zitten op zo'n moment, eventingamazone of niet.. Gelukkig dat het goed afgelopen is.
Bandida schreef:Goed dat ze is blijven zitten om er nog het beste van te maken, maar als je paard er op die manier vandoor gaat zogauw het bit eens los komt mag je je toch wel eens wat vragen stellen vind ik.
Gho die knol moet zijn job graag doen zeg..
Dat paard wil dus absoluut NIKS doen voor zijn ruiter, klein gaatje en huppa, moedwillig als een speer naar de stal en onderweg nul rekening houden met degene die er op zit of met wat er op haar pad komt. Diep triest is dat, en met zo'n niveau van 'horsemanship' hoor je niet in zo'n wedstrijd. Die combinatie heeft geen vertrouwensband, of een totaal verkeerde. Ze mag van geluk spreken dat het alleen racen was en niet rodeo en dan racen.
chamion schreef:Ik snap heel goed dat het paard er vandoor gaat naar stal. Want daar is iemand/iets/ you name it waardoor de pijn stopt/niet is.
Bandida schreef:Goed dat ze is blijven zitten om er nog het beste van te maken, maar als je paard er op die manier vandoor gaat zogauw het bit eens los komt mag je je toch wel eens wat vragen stellen vind ik.
Gho die knol moet zijn job graag doen zeg..
Dat paard wil dus absoluut NIKS doen voor zijn ruiter, klein gaatje en huppa, moedwillig als een speer naar de stal en onderweg nul rekening houden met degene die er op zit of met wat er op haar pad komt. Diep triest is dat, en met zo'n niveau van 'horsemanship' hoor je niet in zo'n wedstrijd. Die combinatie heeft geen vertrouwensband, of een totaal verkeerde. Ze mag van geluk spreken dat het alleen racen was en niet rodeo en dan racen.