pmarena schreef:Russel , het gaat hier wel om rijtjeshuizen met een smal tuintje , waar bij deze buren dus langs de hele tuin die zandbak met knollen grenst....vanaf hun raam !!!
Daar is gewoon geen ontsnappen meer aan.
Als je een beetje fatsoen in je donder hebt dan doe je dat je buren niet aan.
Dat je er zelf voor kiest om je paarden in zo'n zandbak te houden dat moet je zelf weten , is het nou aan de zijkant van je huis langs een akker ofzo dan is dat heel anders dan dat het zo enorm op de lip van de buren staat.
Dat je er toestemming van de gemeente voor krijgt betekent nog niet dat je eigen fatsoen / rekening houden met je buren dan niet belangrijker is.....
Ik kan het deze mensen ook niet kwalijk nemen als ze flink vuurwerk af gaan steken , dat is immers normaal dat mensen dat kunnen doen , dat heb je bij rijtjeshuizen. Paarden in de tuin achter een rijtjeshuis is NIET normaal en ook niet wenselijk.
Uiteraard moeten ze vanuit hun goede fatsoen dan wel weer even doorgeven dat ze flink vuurwerk af gaan steken zodat die mensen de dieren elders onder kunnen brengen.
,
Wat ik op dat plaatje zie, is een tuin, planten dan een bak. Ik zou dus als ik er last van heb, een mooie hoge heg laten groeien die eeuwig groen blijft, mijn buurman heeft die, dat zijn van die grote dikke gifgroene bladen, nog mooi ook, en groeit als kool. Dan zie je niets en dan heb je privacy.
Mijn buren hebben ook een bak vlak bij mijn raam, het enige wat irritant is dat ze heel de tijd haar nek verrekt...maar een goede in-between doet wonderen.....zij ziet niets meer en ik wel. 
Even kijken, buren hebben ook bak, ik denk 3 meter van hele zijkant huis en studeerkamer/werkkamer...als ik daar ben, dan zie ik pas hoe zij heel de tijd alles hier observeren en hoe zij als ze op haar peerd zit te stuiteren steeds naar binnen kijkt. Zit feitelijk in zelfde situatie....hebben nu in zomer lekker alles vol laten groeien, hebben helaas geen kans op zo een mooie heg als ik noemde, want die is ook nog dicht in winter...wij hebben water er tussen..........
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-08-11 16:09, in het totaal 2 keer bewerkt