Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sterkte aan het korps en zijn bijrijdster!
Vreselijk zeg.. Sterkte voor de berijdster.
Citaat:Alle mensen die zeggen dat het paard niet meer van zijn pensioen heeft mogen genieten; trek daar niet te zwaar aan. Paarden houden doorgaans van werken, en vaak kwijnen ze alleen maar weg als ze in een weitje staan. Ik geloof dat politiepaarden een prima leventje hebben als ik ze zo eens bekijk.
Citaat:Niets tegenover jou hoor maar vind het zielig dat dit het leven is wat het paard gehad heeft. Constant maar dronken, vervelende mensen om je heen en dan op je 25ste nog een hartaanval krijgen terwijl je midden in de nacht de benen uit je lijf moet rennen door een druk centrum heen. Vind het heel erg dat er nog steeds dieren voor politiewerk worden gebruikt.
Citaat:En voordat mensen gaan zeggen dat een paard meer voor elkaar kan krijgen omdat het indruk maakt dan klopt er iets systematisch niet. De politie zelf moet indruk maken op mensen.
Citaat:Ik vind het erg jammer dat er paarden gebruikt worden voor rellen en vechtpartijen en dat ze zo vaak omringt zijn door dronken mensen ( paarden zien dronken mensen als onzekere mensen en weten niet wat ze eraan hebben) en relschoppers.
Citaat:En ik heb jou nog geen enkel argument zien geven. En al was mijn paard er wel voor getraind ( kan hij best want 100% bomproof) dan nog wil ik hem niet bekogeld etc zien. Ik weet ook niet wat er leuk of stoer aan is om een weerloos dier te laten bekogelen en expres in rot situaties te brengen terwijl je weet wat de risico's zijn!
manubres schreef:Tsjonge...25 jaar...waarom zolang een paard laten doorwerken en niet lekker met pensioen?