De stoere looks, body en formaat zoals de mijne en dan lopen zoals Argo Hier doet de live verbinding het niet.....zal wel geblokkeerd zijn op mijn werk
He balen! Dat is het voordeel als je in het onderwijs werkt... Vakantie! Maar het is trouwens niet de moeder van Argo die van Tango een baby moet gaan krijgen. Voor Tango hebben we onze Viento Uno merrie ingezet. Is wel familie van elkaar overigens. De moeder van Argo en de Viento komen uit dezelfde Esteban merrie. (waar Ramses ook weer uit komt) Maar we zochten inderdaad naar de body die de jouwe heeft! Dan mist mijn Argootje toch behoorlijk wat...
Ben nu aan het kijken naar Johan Zagers een Belg, maar het lijkt wel of dat paard slaapwandelt zeg! Heb hem nu ook al 2 keer zien struikelen... 't ziet er niet uit
milou123
Geplaatst: 14-07-11 10:28
kitty_gomez schreef:
Ja hier ook, zwart.......
hier ook
MiniMouse
Geplaatst: 14-07-11 10:29
joelledsr schreef:
Ben nu aan het kijken naar Johan Zagers een Belg, maar het lijkt wel of dat paard slaapwandelt zeg! Heb hem nu ook al 2 keer zien struikelen... 't ziet er niet uit
Gaat het resultaat van de landenproef over alle 4 de ruiters of over 3?
holly
Geplaatst: 14-07-11 10:37
Wat ik er van vind is dat Mary Hanna het paard geen duidelijke aanwijzingen geeft. Daar krijg je al die miscommunicaties van. Jammer, ziet er inderdaad zwabberig uit daardoor.
vessuvius
Geplaatst: 14-07-11 10:37
nou nou wat een bagger ritje,..heul veul fouten
HorseTimeXL
Geplaatst: 14-07-11 10:38
Sancette beweegt ook met veel soupless!
Malou9
Geplaatst: 14-07-11 10:39
holly schreef:
Wat ik er van vind is dat Mary Hanna het paard geen duidelijke aanwijzingen geeft. Daar krijg je al die miscommunicaties van. Jammer, ziet er inderdaad zwabberig uit daardoor.
Ojee ja, op het laatste ook een duidelijk miscommunicatie.... jammer, paardje kan veel meer denk ik