En hoezo zou dit ten koste gaan van de motivatie van de ruiters
Zij weten zelf ook echt wel hoe ze ervoor staan, en misschien geeft dat juist wel extra motivatie om er voor te gaan
Al met al wordt het dit keer wel een erg spannend EK
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:Maarr realistisch, een topsporters mentaliteit! Denk dat de teamleden dit net zo goed doorhebben.. Adelinde daarentegen gaat wel voor individueel goud meedoen denk ikZal een leuke en spannende strijd worden met Laura B en Rath
mylittlejoy schreef:Ik denk zelf dat hij het nu naar buiten brengt omdat het Nederlandse volk wat verwend is geraakt de afgelopen jaren. Alles was goud, en men verwacht dus nog meer goud. Daarnaast zal het juist de ruiters een extra boost geven om er met werkelijk alles voor te knokken. Het gaat een zware dobber worden en we zien wel wat het wordt. Ik kan in ieder geval niet wachten!Relaxed schreef:Maarr realistisch, een topsporters mentaliteit! Denk dat de teamleden dit net zo goed doorhebben.. Adelinde daarentegen gaat wel voor individueel goud meedoen denk ikZal een leuke en spannende strijd worden met Laura B en Rath
Ik denk dat de strijd vooral tussen Adelinde en Laura gaat. Rath stuurt wel leuk rond (gezien de scores), maar kan nog lang niet aan die twee tippen. Bovendien wordt hij nu ook niet door alleen maar Duitsers gejureerd, wat denk ik ook invloed gaat hebben op z'n scores.

dolfie2133 schreef:De medailles worden pas verdeeld als de laatste proef gereden is. We zijn met levend materiaal bezig en er kan altijd nog van alles gebeuren...