Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Illusion schreef:Citaat:Wij maar zeggen tegen alle meisjes hier op bokt dat ze een dressuurbasis moeten opbouwen, we leveren allemaal veel kritiek, maar voor Wibi is het leuk?......
Maar nogmaals, dat is mijn mening....
die ''meisjes'' maken een topic aan op haw als ze commetaar/kritiek/tips willen, wibi daarintegen zit niet achtig dit topic dus heeft kritiek leveren weinig zin. overigens is ook maar omdat wibi 't 'n keer wou doen, ik zie 't probleem niet hoor.
MelanieB schreef:vjenna schreef:whaaaa echt vet hoor! en knap!!
en het is in mijn ogen echt wel 1.65 en ik twijfel ook niet aan tim dat ie dat zecht alsof hij dat niet zou weten.....
en ben het ook zeker met Nagina eens pffff dat gezeik altijd op een ander kijk eerst is naar je zelf, zelf doe je het vast niet beter!!
Maar wie zegt dat ook dat ze het beter doen. Iemand opent een topic, mensen gaan reageren, it's human.
Ik vind ook knap en stoer dat ie het lef heeft. Maar mag er niks anders gezegd worden?
Beetje raar hoor. Is het misschien omdat het wibi is? Want als iemand het op bokt zou zijn zouden we wel mogen zeggen en corrigeren op houding. Kijk nou zelf.Jaja, het is knap, maar zijn rijden laat wel wat te wensen over. Zou ie het ook kunnen met een ander paard wat nou niet zo makkelijk sprong en als ie zonder hindernis ervoor erop af moest sturen?
MonaBelle schreef:@Geerke, je mag hier geen rijtechnisch commentaar geven, de beste reactie is "wauw!! wat gaaf dat durf ik niet hoor" !!