Wibi springt 1.65 op paard van springruiter

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 16:46

Ghehe Wibi, vind het wel grappig dat ie zn nieuwe hobby zo leuk vind.

@gamblerscup: hoe doe je dat?

_Kimmm

Re: Wibi springt 1.65 op paard van springruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 16:47

haha wat grappig , knap hoor !

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 16:48

Dribbel schreef:
Denk dat zo'n hindernis springen ook heel veel met durf en lef te maken heeft. Sommige mensen zouden het misschien wel kunnen en beter zitten, maar niet durven.

nou inderdaad, ik zou het echt niet durven :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 16:49

Ik zou het ook niet durven :))

Heerlijk trouwens dat iedereen zo'n commentaar geeft, te bedenken dat Wibi helemaal geen prof is en, net als de meeste bokkers, gewoon hobbymatig rijdt. _O- Geweldig.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 16:51

Cyruss_: geen idee, dacht dat het normaal was? :D Ik rij wel áltijd met handschoenen, zonder handschoenen stap ik niet op.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 17:00

Ik kreeg na 2,5 jaar niet meer gereden te hebben meteen blaren en nieuwe eelt :+

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 17:03

Illusion schreef:
Citaat:
Wij maar zeggen tegen alle meisjes hier op bokt dat ze een dressuurbasis moeten opbouwen, we leveren allemaal veel kritiek, maar voor Wibi is het leuk?......
Maar nogmaals, dat is mijn mening....

die ''meisjes'' maken een topic aan op haw als ze commetaar/kritiek/tips willen, wibi daarintegen zit niet achtig dit topic dus heeft kritiek leveren weinig zin. overigens is ook maar omdat wibi 't 'n keer wou doen, ik zie 't probleem niet hoor.

laat maar lekker joh, ik geef mijn mening en wederom word deze afgekraakt..... door jou....
mijn punt is mijn punt, punt!

Vivat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 17:05

Ik vind het onwijs knap en dapper van Wibi die pianist is en geen proff springruiter +:)+ . Hij is inderdaad op latere leeftijd begonnen met rijden en doet dit voor zijn hobby. Wat een gezeur hier weer zeg.... :roll:
Ben blij dat iedereen op bokt digitaal onwijs goed kan paardrijden :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 17:11

Ja Bokt barst van de topruiters :D

Knavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 17:37

MonaBelle schreef:
Mooi argument dat de paardensport wel degelijk een geldsport is.
Vind dit altijd een beetje jammer..... Waar is de dressuurbasis?

Zuurpruim!

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 18:03

Citaat:
laat maar lekker joh, ik geef mijn mening en wederom word deze afgekraakt..... door jou....
mijn punt is mijn punt, punt!

omdat ik 'n andere mening heb :D bij HAW kun je je uitleven met rijtechnisch commetaar :evaw:

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 18:07

Ik vind het maar een rare snuiter, hij draagt handschoentjes om zijn handjes te beschermen enz. maar gaat wel met een voor hem vreemde paard springen?? hij kan ook iets gaan breken.

Hij bonkt wel erg in t zadel, maar dat neemt niet weg dat hij lef heeft, hij rijdt nog niet zo lang. Ik zou t zelf ook niet durven om zo hoog te gaan springen.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 18:16

Zolang het z'n fikken niet zijn maakt dat toch niet uit :D
(ok, nek zou ook niet zo lollig zijn natuurlijk)

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 18:27

Ik vind het lef hebben... ik vind het fijner als mijn paard zijn benen een beetje bij de grond heeft... over 1,65 zou je mij dan ook niet zien gaan,...

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 19:33

Tot ze in de echte wereld een discussie tegenkomen, wat een niveau weer.....

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 19:37

leuk hoor....eerst een leren rijden Wibi....met de bewegingen mee gaan van het paard.
Daarna eens gaan springen.

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 19:38

@Geerke, je mag hier geen rijtechnisch commentaar geven, de beste reactie is "wauw!! wat gaaf dat durf ik niet hoor" !!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 19:40

MonaBelle schreef:
@Geerke, je mag hier geen rijtechnisch commentaar geven, de beste reactie is "wauw!! wat gaaf dat durf ik niet hoor" !!

owwww....o.k..gaaf...ik durf het wel hoor,als ik maar zeker weet dat het paard het kan :D

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 19:41

geerke schreef:
MonaBelle schreef:

owwww....o.k..gaaf...ik durf het wel hoor,als ik maar zeker weet dat het paard het kan :D

_O- :') :D

Nickas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 19:44

Wat een gezeur af en toe.
Wibi, tof dat je het gedaan hebt (zo ongeveer je eigen lengte gesprongen, stoer! *\o/* )!

vjenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 20:16

MelanieB schreef:
vjenna schreef:
whaaaa echt vet hoor! en knap!!

en het is in mijn ogen echt wel 1.65 en ik twijfel ook niet aan tim dat ie dat zecht alsof hij dat niet zou weten.....

en ben het ook zeker met Nagina eens pffff dat gezeik altijd op een ander kijk eerst is naar je zelf, zelf doe je het vast niet beter!!

Maar wie zegt dat ook dat ze het beter doen. Iemand opent een topic, mensen gaan reageren, it's human. :D
Ik vind ook knap en stoer dat ie het lef heeft. Maar mag er niks anders gezegd worden?
Beetje raar hoor. Is het misschien omdat het wibi is? Want als iemand het op bokt zou zijn zouden we wel mogen zeggen en corrigeren op houding. Kijk nou zelf. :) Jaja, het is knap, maar zijn rijden laat wel wat te wensen over. Zou ie het ook kunnen met een ander paard wat nou niet zo makkelijk sprong en als ie zonder hindernis ervoor erop af moest sturen? :)

iedereen mag ze mening geven maar hier gaat het in mijn ogen best ver en heeft het meer weg van afkraken en wie het ook is het blijft knap! en ik ben van mening dat geen 1 paard een automaat is wat je alleen maar beetje moet sturen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 20:57

MonaBelle schreef:

Wil je erover praten :(:)
Vrij logisch dat het een beetje nutteloos is hm, om rijtechnisch commentaar te geven. Het is komkommertijd, dus zulke nutteloze dingen komen nou eenmaal op het nieuws. Beetje sneu om dan al je tijd te spenderen aan dit topic :D

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:56

En hoe vaak heb jij gereageerd in dit topic? Ik besteed mijn tijd waar ik dat wil, of dat nuttig is, is niet aan jou te bepalen.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:57

MonaBelle schreef:
En hoe vaak heb jij gereageerd in dit topic? Ik besteed mijn tijd waar ik dat wil, of dat nuttig is, is niet aan jou te bepalen.....

Vaak genoeg uit leedvermaak hoe sommige mensen zich hier druk om kunnen maken :))

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:58

Juist.