Ja excuses is niet meer dan gepast als het fout is....
Maar ikzelf heb ook eens een hele hoop mensen gebeld om achter iemand zijn adres te komen, en er waren toen ook mensen die vroegen waarom ik het wilde weten...
Stalken.......ja als ik er dieper over nadenk wel ja.....
Maar het is toch in het belang van het dier?
Dat de NVWA geen gegevens mag doorgeven begrijp ik volkomen, maar ze kunnen bv toch op zn minst zeggen dat ze ermee bezig zijn? ( Nu hebben ze gezegd dat ze geen informatie geven...)
En wat ik persoonlijk altijd erg vind is dat je achteraf bijna nooit hoort hoe een zaak is verlopen, ik bedoel, ik kijk vaak naar hart van NL, en wak, dan zie je bv een oproep of ze de dader kunnen vinden of dat mensen tips hebben, of dat een dier kwijt is/mishandelt.
Achteraf vraag ik me wel eens af, hee hoe zou dat zijn afgelopen? Nergens vind ik dan iets terug.....zeker niet op hun website.
Dat vind ik jammer want ik denk dat meerdere mensen met mij graag zouden willen weten hoe een zaak afloopt, en zeker als je zoals ik vanaf de zijlijn toe moet kijken....
Ik hoop echt van harte dat deze zaak netjes en goed afgehandeld word, misschien dat de eigenaar toch nog bekend word en toch nog zijn/haar dieren gaat verzorgen!
Tja als ik dan (verkeerde) informatie hoor of lees en ik het nergens anders kan natrekken dan ga ik er ( dom) vanuit dat het wel goed zal zijn.....
Ik heb zo te lezen nog veel te leren