Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zidore schreef:http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-YOJMWSRN.jpg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als je hier een shirt van koopt.. dan zegt dat genoeg over jou!
vind de commercialiteit wel doorslaan hoor! en rath staat er een beetje bij..
die foto rechts is voor mij de druppel na die gejatte kuhr.. ben er klaar mee, met deze kermis
zie de toekomst voor toot somber in eigenlijk als ik het zo lees, bah
janouk schreef:![]()
![]()
![]()
Overdrijven is ook een vak.
Echt wat een overdreven gedoe... Jammer dat hij verkocht is... maar ga jij er maar aan staan. Met 11 tot 15 miljoen euries... potverdorie daar kun je een hele hoop mee doen! Voor de helft had ik er nog niet eens een minuut over nagedacht... Er zijn heus nog wel meer goede paarden en toevallig heeft Nederland een aantal knettergoede ruiters die heus nog wel kans maken op een medaille, is het niet dit jaar dan misschien volgend jaar! luve_rozes schreef:Het schijnt dat T ook bij Gal de wei niet op ging, hij gaat niet grazen, maar rondrennen, en verwondt zichzelf daarbij. Weet niet hoe die hem stalde. Maar dat hij geen paardenleven heeft, is mede door het bedrag....
).Annemiek89 schreef:ik heb bij edward op stal gelopen (tijdens een les).
echter staat hij daar in een ruime box (zonder matrassen).
en oog contact met paarden,maar kwam daar echter niet de wei op maar aan de hand.
het is wel een inkomstenbron voor hun he,dus als een paard zich verwond en daardor niet meer inzet baar is dan kost het ze alleen maar geld,ja klinkt hard maar de zaken wereld is hard.
maar als ik het zo lees,had diie het bij edward beter (qua stal betref zijnde)
luve_rozes schreef:Als Bokt er mee stopt, gaan andere toch verder. Bokt is doorgeefluik. Dan moet je echt gaan zeggen: het is paard onvriendelijk wat daar gebeurt, en noem maar op. Echt gaan zeggen dat het dier er onder lijdt. Dus ook alle andere paarden die aan de top lopen, onder de loep nemen. Verschilt daar de verzorging? Er ligt alleen niet zo'n bende pers bij op de loer, en niet van ieder paard zijn shirts te koop. Nog niet, want ik begin te vermoeden dat het circus om Totilas nog weleens veranderingen kan gaan brengen op dat gebied.
Cayenne schreef:Het paard is de enige die extra met rubber matten en matrassen beschermde stal staat zodat hij zich geen pijn kan doen, en hij heeft twee speelballen in zijn box waarmee hij mag spelen tijdens zijn vrije uurtjes. Voor en na zijn dagelijkse trainingsuurtjes, mag hij relaxen in zijn eigen solarium.
Een aantal weken geleden probeerde iemand een paard in een box naast het solarium te zetten en ging Totilas zo uit zijn dak dat het paard (dat blijkbaar volgens Totilas de wet ernstig overtrad) direct verwijderd moest worden.
s'Nachts gaan zijn box en stallenverblijf op slot en een bewaker staat buiten op wacht. Er zijn onlangs nieuwe camera's geinstalleerd voor extra veiligheid, en iedere twee weken krijgt het paard preventief een acupunctuursessie.
luve_rozes schreef:Dat maakt de stelling ook zo raar, dat jury's hem niet 'op het moment' kunnen beoordelen, maar op het in het verleden gepresteerde. Dan kan Rath toch net zo goed achterstevoren zitten gaan?
luve_rozes schreef:Als Bokt er mee stopt, gaan andere toch verder. Bokt is doorgeefluik. Dan moet je echt gaan zeggen: het is paard onvriendelijk wat daar gebeurt, en noem maar op. Echt gaan zeggen dat het dier er onder lijdt. Dus ook alle andere paarden die aan de top lopen, onder de loep nemen. Verschilt daar de verzorging? Er ligt alleen niet zo'n bende pers bij op de loer, en niet van ieder paard zijn shirts te koop. Nog niet, want ik begin te vermoeden dat het circus om Totilas nog weleens veranderingen kan gaan brengen op dat gebied.
Ook St. Georg is natuurlijk niet vies van wat extra verkoop als mensen de naam Totilas zien.