Pff wat heftig zeg! Ik hoop dat het allemaal goed komt met haar, ze heeft een engeltje bij gehad denk ik! Fijn om de updates te lezen! Dit is echt een nachtmerrie waaraan je niet denkt als je opstapt voor een lekker buitenritje..
Onassa
Geplaatst: 19-07-11 11:20
Mazzeltje, ze heeft in het verleden endurance klassa1 gereden en was 2 gerechtigd. Maar toen heeft ze jaren niet kunnen mee doen vanwege steeds blessures van haar paard. Twee jaar geleden ging het weer goed en zijn we samen gaan trainen(het zou mij eerste keer worden en reed ze 1 met me) maar helaas was ze zelf die dag toen vreselijk ziek en kon ze niet rijden. Het is dus wel haar tak van de paarden sport.
pfff, echt heftig, zeker als je er naast staat en niks kunt doen, die onmacht en paniek die je op dat moment voelt! Je wil helpen, maar je kunt niks..... Hopelijk herstelt de amazone voorspoedig en houdt ze er niks aan over.
Dat is goed nieuws! Het is toch fijner als je in je vertrouwde omgeving bent,
De schoft van het paad kan gebroken of verbrijzeld zijn, dit is niet ongewoon voor paarden die achterover slaan. Is daar al een röntgenfoto van gemaakt? (overigens gaan er ook veel paarden achterover OMDAT ze last van hun schoft hebben)
Mooi dat ze weer naar huis mag!! Ben blij dat ze het heeft na kunnen vertellen!! Wens haar maar beterschap!!
Onassa
Geplaatst: 19-07-11 12:59
Ik weet niet hoe het met haat paard is maar de stalling waar ze staat is de eigenaresse dierenarts ass ook op deen paarden kliniek, dus ik neem aan dat zij het wel in kan schatten en waarschijnlijk wel rontgen zal laten maken. De eerste dagen mocht het paard nog niet naar de kliniek verplaats worden omdat het te traumatisch zou zijn vlak na het ongeval. Hoop dat het inmiddels al wel gedaan is maar dat heb ik dus nog niet gevraagd. Op mijn vorige stal was ook een paard achterover geklapt toen die ging hangen. Je ziet geen schoft meer maar loopt inmiddels wel endurance klasse 4 en dat vind ik klasse!! Hoop dan ook dat het met dit paard ook allemaal goed komt.
Ja, gelukkig geeft het meestal wel een goede afloop. Ik hoop dat het met het paard ook goed komt, maar het klinkt in elke geval alsof ze daar erg hun best voor doen.