Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tteettt schreef:iK Blijf er ook bij dat je gewoon weg onmogelijk met een geladen trailer achter je auto als een dolle stier(zo wordt het immers hier geschetst) op mensen in kunt rijden.
vonneke schreef:Als er in je contract staat 1 maand opzeg termijn en je wilt perse meteen weg. Dan betaal je die maand toch gewoon? Geen mens die dan zal zeggen dat je moet blijven.
Kellytjuh2 schreef:@ funnyhorses; ze wilde al eerder weggaan maar er gold 1 maand opzeg termijn.
en je hoeft niet veel te doen om meegenomen te worden, in zo'n situatie denk ik
dat je wel vrij heftig reageerd op wat er om je heen speelt, en als je dan ook nog een keer
een ''minder blije'' agent(e) voor je neus hebt staan .. ja dan weet je het wel.
Vind zowieso heel het verhaal niet kloppen ... die actie alleen al of het nu wel of niet vanuit de
manege geregeld is, het is op de manege en zoals ik het nu lees is er echt veel druk uitgevoerd vanuit
de manege. Ben er zelf niet bijgeweest maar heb er niet het gevoel bij dat ze nu echt opzettelijk iemand
aan zou rijden! ook het verhaal dan van die auto ervoor.....nare gebeurtenis dit.
patty1985 schreef:Door het ongeluk had haar paard 3 losse botdeeltjes in zijn knie die volgens allerlei onderzoeken van de veearts makkelijk te verweideren waren.
tteettt schreef:@KoudbloedKim denk dat dat zo over komt, maar ik kies niet een kant. Ik hoe me aan de fijten die ik basseer op verklaringen betrokkenen!
Eerlijk is eerlijk ik schrok gewoon echt, hoe men op zo,n manege het kennelijk heel gewoon vindt om iemand min of meer te dwingen z,n paard af te staan! Omdat hun denken beter te weten wat goed is?
Dit is gewoon een fijt, daar hoef ik er niet voor bij te zijn geweest! En ik verzin ook niks ja achter af had ik dat stukje van voor auto springen niet neer moeten zetten, want dat klopt wel dat kan ik niet weten!
@Lail dat ik wat ik hoopte dat de betrokken manege mensen zich zouden gaan realiseren, als je de druk bij iemand die"na ik begrijp toch al anders is" zo hoog opvoert, en tuurlijk mag je dan niet op mensen inrijden! Maar je mag ook niet op deze manier druk op anderen uitvoeren. Alleen daar hoor ik niks over vanuit de manege mensen.