Ben Schröder verliest toppaard BMC Unaniem aan Onassis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 22:54

Electra63 schreef:
Ragdollcat schreef:
Tja dat stond in bladen (story/prive), die over Onassis ging, over dat ze liefde koopt voor haar man (ik weet nu alweer dat t haar man is).

Verder ben ik inderdaad niet thuis in springsport, dus ik weet helemaal niet dat ze ook internationaal springt, dat lees ik hier nu voor het eerst :o? :o? . tja.......... maar ik zie haar ook nooit in bijv. sportpaginas in kranten.

Nou ja weer wat geleerd he :o .

Maar vroeger heb ik wel meer over haar gelezen, ze is wel af en toe vreemd.

Die moet je sowieso niet geloven (of lezen :D )

Ah ja roddelbladen he hahaha. Is het wel een goede amazone dan? dan vind ik het knap van haar. Nee ik lees geen paardenkranten maar gewoon af n toe iets van paardensport in gewone kranten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 12:56

Ik vind het vooral jammer als je er een nakomeling van hebt. Als het vaderdier lang in de sport blijft en redelijk vaak kanshebber is op titels, dan is dat voor je eigen veulen ook erg nuttig, vooral als je oog hebt op verkoop op latere leeftijd.

Wordt het vaderdier verkocht als je merrie vb nog maar net drachtig is, en de hengst wordt geruind en staat ergens lekker recreatief te wezen (cru gezegd) dan is dat al veel minder interessant om je veulen te gaan promoten als je die als 3-jarige of 4-jarige aan de bak wil gaan brengen.

dan zeggen de mensenn iet meer "ohja, da's die tophengst" maar dan gaan ze eerder nadenken en iets herinneren "ohja, da's die ene daar, heeft tijdje meegedraaid, is verkocht en nou is ie z'n ballen kwijt en hoor je er niks meer van". Zoiets blijft veel langer en steviger in het geheugen en dat komt latere verkoopp niet altijd ten goede.