Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
my_precious schreef:en toch hoor toti bij gal iedereen kan zeggen wat ie wil maar het is gewoon zo.
geloof best dat rath moet leren rijden op toti maar dit paard had gewoon niet verkocht moeten worden.
ik blijf het erg jammer vinden van zo'n wereld paard.
Ayasha schreef:Nu wil ik niet rottig doen maar ik heb Toot niet vaak rustig zien stappen bij Edward. Ook bij hem had Toot dat overijverige al in zich.Het ging naar het einde toe een stuk beter maar daar heeft Gal ook zijn werk mee gehad, logisch dat het voor Rath nu ook moeilijk is dan.
my_precious schreef:tjoppie schreef:Wat zou er in hemelsnaam door Edward heen moeten gaan na het zien van deze beelden. Ik zou het hem niet eens kwalijk nemen als hij nu dronken in zijn bed ligt te huilen.
haha of ligt te lachen, zo van mij is het wel gelukt maar jou lukt het niet!
kan ook nog toch?
my_precious schreef:tjoppie schreef:Wat zou er in hemelsnaam door Edward heen moeten gaan na het zien van deze beelden. Ik zou het hem niet eens kwalijk nemen als hij nu dronken in zijn bed ligt te huilen.
kan ook nog toch?
X_Linz_X schreef:tjoppie schreef:Wat zou er in hemelsnaam door Edward heen moeten gaan na het zien van deze beelden. Ik zou het hem niet eens kwalijk nemen als hij nu dronken in zijn bed ligt te huilen.
kan ook nog toch?
tjoppie schreef:Dat zeg ik de ruiter laat hem in de steek. En je ziet dat hij nu met meer druk gereden word omdat de beweging een heel stuk minder is. Een paard dat van voren tegen gehouden word, kan van achteren niet bewegen. En dat is precies wat we hier missen en onder Gal wel zagen.
X_Linz_X schreef:@my_precious
precies.. ik vind dit ook zo erg voor edward..
dit maakt je toch kapot van binnen....
maargoed.. erg toepasselijk jou onderschrift trouwens..