zipje71 schreef:Nou ik lees toch echt dat jij vindt (en dus beweert(=zeggen)) dat Anky op haar reputatie veel gewonnen heeft
Zipje, je moet todch beter lezen. Ik zei duidelijk in mijn ogen, hiermee beweer ik niks, ik verkondig het niet als de waarheid, verre van....
Ik zal mijn post nog even verder toelichten zodat het wat makkelijker wordt:
Citaat:Anky was zelf het mediawonder. Niet dat ze het niet verdiend had, dat had ze namelijk absoluut,
Omdat ze zo enorm goed rijdt vind ik dat ze haar naam verdiend heeft. Het is ook niet gek dat ze een naam gemaakt heeft en ik denk ook niet dat ze er ontevreden mee was. Rijden op dat niveau is als zaken doen, en een goede zakenman of zakenvrouw wil een (goede!) naam in zijn vak creeeren, een naam die spreekt, positieve gedachten oproept, reclame maakt enz. enz. Zou Anky dat niet willen, zou ze waarschijnlijk niet van de paarden kunnen leven.
Maar dat zo'n naam (ongewilde) voordelen en ook voordeelspositie met zich meebrengt is IMO niet uit te sluiten
Citaat:maar vanaf een gegeven moment kon Anky in mijn ogen met haar naam rijden, wat oa er toe bij heeft gedragen dat ze alles op de wereld kon winnen.
IMO heeft dat er OA toe bijgedragen, maar natuurlijk vedrankt ze het nog veel meer haar eigen kunnen en de paarden. Logisch. Alleen op naam rijden kan ook niet.