Surion schreef:DeMolenhoek schreef:Ik begin met het idee te spelen om camera's op te hangen, aan de stal ook een bordje te hangen: U word gefilmd... Ik weet niet wat ik anders nog zou kunnen doen...
Hang de camera dan maar op een plaats waar ze hem óf niet zien hangen óf niet aankunnen, een doek erover gooien is snel gebeurd.
Daarbovenop geloof ik dat men mensen niet kan veroordelen met als bewijs videobeelden, geloof dat dit enkel in openbare ruimtes en winkels etc mag. Correct me if I'm wrong, zo heb ik het gehoord.
Wat niet wegneemt natuurlijk dat ik ook wel voor camera's te vinden ben, gelukkig staan mijn paardjes op de weide onder toezicht.
Volgens mij mag het niet als officieel bewijsmateriaal dienen, maar het idee is misschien al genoeg om hem weg te houden (hoop ik). Verder, moest hij herkent worden door de politie, kunnen ze een klopjacht houden want dan weten ze tenminste in welke richting ze moeten zoeken.
Het zou tevens iets in de aard zijn van een goed verborgen camera, of een laser systeem die signaal geeft als er iets doorgaat. Voor mijn paarden heb ik alles over...