Grote klopjacht op paardenbeul met hakbijl in Vlaanderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Medra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:10

ik hoop maar dat hij vlug gepakt wordt. Maar ja de politie hier in België houd hem liever bezig met het flitsen van auto"s. Of parkeerboetes te schrijven. Jammer is dat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:19

Ik moet denken aan die hyves, die er toen eens was met paardenhaters.. daar werden ook de meest verschrikkelijke dingen gezegd en geroepen..(uitgevoerd??)

Ik hoop oprecht dat de dader(s) snel gepakt worden!! Die mensen zijn ziek...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:20

Sterkte voor alle paardenhouders daar, hier in Twente wordt met jullie meegeleefd en heeft iedereen die afschuwelijke beelden wederom op het netvlies staan.
Ik hoop dat ze die idioot heel snel pakken en verduveld goed aanpakken. Wat een gekken zijn er toch.

nienke1208

Re: Grote klopjacht op paardenbeul met hakbijl in Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:27

Gatverdamme, hoe ziek moet je zijn om dit te doen!
En wat betreft gevangenisstraf... Dat heeft geen zin, van mij mogen ze bij hem hetzelfde doen als dat hij bij de paarden heeft gedaan!

Als het mijn paard zou zijn, zou ik denk ik niet voor mezelf in staan als hij gepakt zou worden!

Ik denk dat je meer uithaalt als je zelf als buurt iets onderneemt (of in ieder geval sneller), dan als je het alleen aan de politie over laat.. Politie zal zich er ongetwijfeld ook mee bezig houden, maar heeft ook altijd nog andere zaken waar ze mee bezig zijn...
Lijkt mij een goed idee, iets met de buurt ondernemen of misschien met de politie rond de tafel te gaan zitten om te kijken wat je als buurt kunt doen...

Héél veel sterkte voor de mensen die er in de buurt wonen!

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:33

Sjees wat erg!
Ziek zeg..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:34

Het is werkelijk te ziek voor woorden........

Wat een monster ben je dan, verschrikkelijk :(

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:48

Een hyves met paardenhaters.......bestaat dat?????? hebben ze niets beters te doen?
Wat een triest verhaal, wat een gek is daar bezig. Ongelooflijk. Heel veel sterkte voor iedereen die er ook maar bij betrokken is.

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:58

ongeloofelijk.! wat verschrikkelijk zeg! hoe bestaat het dat mensen onschuldige dieren zo kunnen toetakelen.! heel veel sterkte voor iedereen die erbij betrokken is.! ik hoop dat die lui gauw gepakt worden.! kan me niet indenken dat 1 iemand dat kan doen die paarden worden toch helemaal wild?

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:03

Cayenne schreef:
natascha44 schreef:
Vreselijk zeg!!!
Ik ging nachten in de sloot liggen om te posten....
Kzal hem eens bewerken met een mes dan!!

Dat had ik niet gedaan als ik jou was.
Ze zijn van mening dat hij/zij ook gevaarlijk kan zijn voor mensen.

Daarbij gebeurd het (ook) overdag.

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:05

lisch schreef:
kan me niet indenken dat 1 iemand dat kan doen die paarden worden toch helemaal wild?
In één van de berichten stond dat de paarden waarschijnlijk eerst werden gedrogeerd (wit poeder aan de boxen)... Ik denk dat 'hij' het anders inderdaad niet zou kunnen klaren. Ik vind het zó walgelijk wat daar gebeurt is dat ik me schaam als mens zijnde tegenover die paarden. Hopelijk pakken ze de dader spoedig, maar tja dan is het de vraag wat de straf zal zijn. Ik meen namelijk dat dierenmishandeling niet bepaald 'serieus' genomen wordt, in de zin van een gevangenisstraf oid. :n

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:06

nee idd die regels moeten ze nodig aanscherpen.! maar dan zou het idd kunnen ja. dat had ik niet gelezen.

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:08

jee wat erg weer...

ik zou mn paarden desnoods in mn achtertuin zetten! als er niet te giftige planten staan ofzo...pff zou geen oog dicht doen

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:09

AlexandraM schreef:
jee wat erg weer...

ik zou mn paarden desnoods in mn achtertuin zetten! als er niet te giftige planten staan ofzo...pff zou geen oog dicht doen

Dan nog is het praktisch onmogelijk om 24/7 op je paard te gaan zitten. Persoonlijk vind ik het ook te belachelijk voor woorden dat dat nodig moet zijn, mja we leven nou eenmaal in een wereld met gekken. Het enige wat helpt is opletten en alle (al lijken ze onbelangrijk) tips aan de politie doorgeven.

Camera's ophangen is bijvoorbeeld wel handig. Dan voorkom je het misschien niet, maar je kan wel de politie helpen om de dader op te sporen!

chantalhaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 12:14

:n Wat een gestoorde mensen lopen er nog rond! Hoop dat de politie snel op een spoor komt, als de dader op paarden is uitgekeken wie weet wie of wat hij/zij dan gaat verminken!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 12:22

Ze hebben het DNA van diegene die anderhalf jaar geleden dieren mishandelde, ik vond het al jaren een goed idee dat dna van iedereen opgeslagen word maar nu helemaal, als je geen rottigheid uithaalt heb je niks te vrezen.

herbielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 12:34

Dit is echt te ziek voor woorden!! :( ...
het slaat de laatste tijd goed toe...
van dat veulentje met de achterbeentjes is echt schandalig..
heel veel sterkte met de eigenaar :(:)...

jes_sira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 12:56

Inderdaad!!! Dan hadden ze hem al te pakken!!!

Ondanks dat ik normaal niet zo ben, weet ik zeker dat wanneer ik zo iemand te pakken zou krijgen....
Heb ik zelfs gevangenisstraf voor over. Want ook al wordt de dader gepakt, we weten allemaal dat ie over een paar jaar (of zelfs maanden) alweer vrij is. Als hij uberhaut al veroordeeld wordt ivm gebrek aan bewijs/fouten door justitie e.d.
Dit is zo verschrikkelijk misselijkmakend dat er blijkbaar mensen in staat zijn tot zulke dingen....

Ik wens iedereen in die omgeving heel veel sterkte met het verlies en de zorgen.

bigone schreef:
Ze hebben het DNA van diegene die anderhalf jaar geleden dieren mishandelde, ik vond het al jaren een goed idee dat dna van iedereen opgeslagen word maar nu helemaal, als je geen rottigheid uithaalt heb je niks te vrezen.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 12:58

ik had toch echt mijn paarden s'nachts binnen gezet....of een caravan in de wei gezet en daar gaan slapen.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 13:00

geerke schreef:
ik had toch echt mijn paarden s'nachts binnen gezet....of een caravan in de wei gezet en daar gaan slapen.

Het gebeurd (ook) overdag.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 13:07

Pauline schreef:
De beul van Twente is gepakt nadat een vand e eigenaren zélf actie ondernam.

Kan iemand mij hierover meer vertellen? En dan vooral welke actie de eigenaar ondernomen had?

xxsamm_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 13:18

Ik heb het hier al vaker op bokt gezegd en ik blijf nog steeds bij wat ik elke x heb gezegd:

Zulke mensen zijn geen mensen, maar beesten.
Ik zou het nooit moeten zien of weten wie de dader is, want die kan maken dat ie ver uit m'n leven verdwijnt en nooit meer terugkomt.
Zulke 'mensen' mogen van mij precies dezelfde handeling ondergaan. _-:( Breng ze anders maar fftjes naar hier. Hier kunnen wij daar wel goed raad mee }:)

Idioten.

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 13:19

Had het gisteren op tv gezien,wat een gek zeg,
Dat veulentje dat hij de keel had overgesneden zag er ook echt niet uit,
echt gekke gekke gekke mensen op de wereld...

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 13:25

Het zal je gebeuren dat je nog even naar je paardje gaat en je betrapt die idioot als hij net lekker bezig is.....Ik denk dat ik de mestvork het liefst 100 keer door zijn lichaam prakte,en zou me dan nog lekker voelen ook....Ben ik nu slecht?

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 13:43

Wat een in-en-in triest figuur moet dat zijn zeg... Geen woorden voor maar iemand die zoiets kan, moet wel erg frustie zijn. Alleen het bedenken ervan is al ziek.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 14:17

Nıet te geloven dat ıemand hıertoe ın staat ıs.. Walgelıjk en mısselıjkmaken!! Hoop dat ze hem snel pakken en verder leed bespaard wordt!!