Chaos schreef:Ik heb het toch over het verschil???
Dat was me niet helemaal duidelijk omdat je er "hulde voor de eigenaresse" bij had gezet
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lamar schreef:Als ik veel bokkers in een ander topic over brandmerken moet geloven dan voelde het paard er niets van.... want brandmerken voelen ze toch ook niet?!?
En waarom het beest laten inslapen? Mensen laat je toch ook niet inslapen als ze verbrand zijn? Die realiseren zich de pijn net zo goed als een dier hoor. Er bestaat trouwens ook nog zoiets als pijnstillers.
. Dat is het niet overzien van de consequenties.
. Lamar schreef:Als ik veel bokkers in een ander topic over brandmerken moet geloven dan voelde het paard er niets van.... want brandmerken voelen ze toch ook niet?!?
En waarom het beest laten inslapen? Mensen laat je toch ook niet inslapen als ze verbrand zijn? Die realiseren zich de pijn net zo goed als een dier hoor. Er bestaat trouwens ook nog zoiets als pijnstillers.
Kellytjuh2 schreef:Mensen laat je toch ook niet inslapen als ze een been verloren zijn? waarom paarden dan vaak wel?
naja zo kunnne we nog wel doorgaan hoor mare hoeveel mensen zeggen wel niet dat ze het liever
niet overleeft hadden? denk je daar ook aan of niet? en ja als je in kunstmatige coma gehouden wordt
heb je niet veel keus he;)
Lamar schreef:Kellytjuh2 schreef:Mensen laat je toch ook niet inslapen als ze een been verloren zijn? waarom paarden dan vaak wel?
naja zo kunnne we nog wel doorgaan hoor mare hoeveel mensen zeggen wel niet dat ze het liever
niet overleeft hadden? denk je daar ook aan of niet? en ja als je in kunstmatige coma gehouden wordt
Je hebt vechters en je hebt opgevers. Dit paard was blijkbaar een vechter. Ik heb paarden zien opgeven terwijl ze alleen maar vast zaten in het water tijdens een reddingsaktie... dat zijn opgevers.
Lamar schreef:Kellytjuh2 schreef:Mensen laat je toch ook niet inslapen als ze een been verloren zijn? waarom paarden dan vaak wel?
Je hebt vechters en je hebt opgevers. Dit paard was blijkbaar een vechter. Ik heb paarden zien opgeven terwijl ze alleen maar vast zaten in het water tijdens een reddingsaktie... dat zijn opgevers.
. Rinske schreef:Ik vraag me echt oprecht af hoe je weet dat een paard een vechter of een opgever is. Door het hinnikje? Kan dat geen hinnikje geweest zijn van: "baasje, het is genoeg, verlos me?"
Dat vraag ik me echt serieus af hoor, is geen verwijt ofzo.
Lamar schreef:Ik heb paarden zien opgeven terwijl ze alleen maar vast zaten in het water tijdens een reddingsaktie... dat zijn opgevers.
. Yinnar schreef:Rinske schreef:Ik vraag me echt oprecht af hoe je weet dat een paard een vechter of een opgever is. Door het hinnikje? Kan dat geen hinnikje geweest zijn van: "baasje, het is genoeg, verlos me?"
Geloof me als je je paard goed kent dan weet je dat.
Yinnar schreef:Rinske schreef:Ik vraag me echt oprecht af hoe je weet dat een paard een vechter of een opgever is. Door het hinnikje? Kan dat geen hinnikje geweest zijn van: "baasje, het is genoeg, verlos me?"
Geloof me als je je paard goed kent dan weet je dat.