eerst de koe nu dit

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xTesske schreef:Juangi schreef:Ik vind het kwa te lang zijn enorm meevallen hoor! Vind het ontzettend stoer juist dat ze het 'even' doet op zo'n kleintje! Toppie!
Vraag me wel af of het duur is, zon zebra! Zou er ook wel 1 willen!
Haha hier is er een : http://dieren.marktplaats.nl/overige-di ... mb_click=1#
Chaos schreef:Ilse: Heb jij ervaring met zebra's trainen? Zo ja, kun jij dan geen antwoord geven op mijn vraag?
Rijden = toch not done met een zebra?
Ilse_123 schreef:Chaos schreef:Ilse: Heb jij ervaring met zebra's trainen? Zo ja, kun jij dan geen antwoord geven op mijn vraag?
Rijden = toch not done met een zebra?
ja, ik heb er hier 3 staan, allemaal ZZ springen,,
Het verschil tussen een paard en zebra is misschien aanzien groot, maar het verschil tussen een ezel en zebra is een stuk kleiner en op ezels word ook gewoon gereden. En dit zijn allang geen 'wilde' dieren meer, zebra's zijn onderhand ook gedomesticeerd (sorry als ik het verkeerd schrijf), ik vind het persoonlijk niet zo'n probleem.
Nikkylove schreef:@Mitchhall: Je tweede plaatje van het 'zebra' skelet is eigenlijk gewoon een skelet van een paard. Komt van deze site: http://www.geolution.nl/dieren/anatomie ... -paard.htm
@ Toydoll: Onze vroegere voorvaderen mogen dan wel gereden hebben op pony's van 1,30, maar zelf waren ze ook geen 1,80 gemiddeld zoals wij dat nu zijn. Eerder ook rond de 1.40/50.
Ach, ik vind dit meer een beetje; kijk eens wat ik kan, ik ben zo geweldig dat ik zelfs een zebra kan temmen!
En dat terwijl ze nog veel meer exotische dieren in huis hebben en die man zichzelf de zebraguru noemt... Ja sure!
Chaos schreef:KellyDV schreef:Hmm, ik denk dat ik de enige ben dat ik het minder vind!
Nee hoor, ik heb er ook nogal vraagtekens bij.
Ik kan me een onderzoek heugen dat zebra's niet geschikt waren voor dergelijk werk vanwege hun bouw. Dat ze de belasting niet aankunnen ed.
smeetjoew schreef:Wtf. Denk dat dit een Zebra is die het bijna niet beter kon treffen. Denk dat als je 't 'm zou vragen, hij echt niet terug zou willen naar de Savanne waar de leeuwen 'm opwachten. Of nee, dierentuinen zijn wel oke? Zou je daar bezorgder om maken.
Dat beest leeft zo ongeveer in een walhalla.
En ja, er horen zo veel dingen anders. Paarden horen niet in boxen, honden en katten horen geen brokken te eten.... Give me a break.