t-spoon schreef:Mijn pony, van 5, staat bij Paddy in het rusthuis, niet op rust maar omdat haar verzorging zo enorm goed is. Ik heb nog geen enkele stal getroffen waar de verzorging zo optimaal is, wel 1 die er in de buurt kwam. En t is echt waar, geen enkel oudje daar is mager, en ze komen, op 1 of 2 na, allemaal prachtig uit hun wintervacht, zelfs die met cushing. En ze komen daar inderdaad binnen, mager slechte vacht noem maar op, en echt waar na een half jaar komt vaak de reactie dat ze m niet meer herkennen en er bijna weer op willen stappen. dus alleen al vanwege haar expertise op het gebied van oude paarden sluit ik me bij haar aan, een oud paard hoeft niet mager te zijn!
Een gewoon mens hoeft ook niet dik of mager te zijn en toch zijn we allemaal verschillend.... ik zie een hoop oudere dieren die mager op de rug zijn en een verschrikkelijke dikke buik hebben....Zet tevens alle opa's en oma's van dezelfde leeftijd naast elkaar ze zullen stuk voor stuk allemaal verschillend zijn qua dikte.
Dus vind dit niet opgaan.