PVV: 'Allochtone konikpaarden moeten terug naar Polen'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sophiesoley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:11

Dan zal onze spaanse waterhond het land ook wel uitmoeten! :+

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:11

Het wachten is nu op de onzinnigeopmerkingenvanpoliticitax. :D

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:12

Laat staan de aquaria die de mensen thuis hebben, die worden voortaan gevuld met voorntjes en karpers. De vogels die mensen houden worden vervangen door merels en mussen. En iedereen die paardrijd heeft een Belg of een Fries (KWPN, daar zit weer vreemd bloed in hè :P)

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:15

Toch om te lachen dit. :') Dan zal mijn buitenlandse hondje ook wel weg moeten, en mijn arabier zal dan ook wel terug moeten.

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:16

Anne: Ja, maar een BELG.. die moeten dan naar België he..
Laatst bijgewerkt door FloMax op 18-02-11 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt

miek140

_O-
Hebben we net een Ice-save deal, krijgt de PVV straks ruzie met IJsland als die de ge-exporteerde paarden niet terug wil nemen :')

OMG dit is toch te belachelijk voor woorden, ik hoop dat de PVV doorgaat met die onzin uitkramen, hoe meer onzin hoe minder stemmen (zou je denken...)

Javayo

oh jee wat is het niveau van de politiek weer hoog _O-

mijn parkietjes zal ik maar uit het zicht houden voordat ze naar autralië moeten emigreren :+

en zelf moet ik maar naar frankrijk verhuizen als halve fransoos... maar dan mag mijn kwpn-er wel meteen, die heeft achter sultan wel wat frans bloed zitten :D

lovehaffie

Re: PVV: 'Allochtone konikpaarden moeten terug naar Polen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:20

Moet mijn Haflinger dan ook maar naar Oostenrijk? Al is hij hier geboren, maar zijn vader wel import uit oostenrijk is??

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:22

@Lovehaffie: tja lastig, lastig... Heeft ie een Nederlands paspoort? :')

Dat worden weer vele kamervragen over hoe dat zit met allochtone paarden.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:27

en nu snap je direct het spreekverbod wat ze eingelijk hebben :+

als we in NL nog oorspronkelijke hoefdieren hadden die een dergelijk taak goed zouden kunnen uitvoeren en ook tegen de omstandigheden zouden kunnen, hadden ze die daar wel voor ingezet , maar wat betreft runderen, denk ik dat de keuze in nl te beperkt , kwa paarden.. , die keuze is er zelfs helemala niet

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:29

omg. ze zijn echt niet goed geworden.

jammer jammer zal mijn hele dierenverzameling terug sturen; engels (exmoor), italiaans (boxer), arubaans (geboren en getogen hond) iers (connemara), europees (korthaar)(das dan weer een twijfelgevalletje).

dankzij onze voorouders zijn we allemaal geimporteerde nederlanders...wat een drama...

Arra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:31

Het moet toch niet gekker worden ! :(:)

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:31

Dan mogen alle dierentuinen ook wel gesloten worden. Iedereen in friesland verplicht op friezen gaan rijden en de rest van nederland een paardloos leven. :')

Borivage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:32

Killyenn schreef:
Je kunt natuurlijk geen onderscheid maken tussen mensen en dieren, dat zou discriminatie zijn :D

Heeft wel gelijk........ :+ wel van de zotte dat de PVV zich zo verlaagt zou dan maar heel nederland maar uitzetten daar er geen ras-echte nederlander bestaat. Wij nederlanders zijn immers een mengelmoes van noren, duitsers, engelsen, fransen, spanjaarden etc....... alleen nog maar een leeg staand stukje land met mmm niks eigenlijk daar zelfs de natuur is overkomen waaien uit andere landen..... gut o gut en dan te bedenken dat dat de belangrijkste zaken zijn die in Nederland momenteel spelen..... petje af snuggere PVV'er

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:33

*mietert de Riesenschnauzer in de schuilkelder*

Sluit de Fjord op in zijn stal

waarschuwt stalgenoten met Arabieren :oo

:') wat een niveau...
_O-

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:35

Echt een geweldig onderwerp om grappen over te maken, maar vind t werkelijk niet te geloven dat zo iemand dus straks (als de PVV t goed doet in de verkiezingen) echt op een plek terecht kan komen van waaruit ons land bestuurd wordt?!
Dan zouden we nog beter af zijn als in België, zonder regering, dan dat we met zo'n malloot opgescheept zitten.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:37

we gaan terug naar de oertijd door de pvv :') wat komt er tegenwoordig wel uit nederland..

ziet de krantenkop al voor zich: paard van arabische komaf terroriseert gelderland.
Ik denk dat hij heeft geprobeerd een konikpaard te voeren en die zijn tengeltjes er bijna af heeft geknauwd }:0

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:38

Misschien is er iemand die meneer een lampje kan aanbieden, misschien gaat hij dan nog eens het licht kan gaan zien...

Eigenlijk best jammer als je maar zo'n korte zienswijze hebt, dan kun je nooit genieten van de mooie dingen op de wereld.

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:40

Echt weer een PVV actie. ben benieuwd wanneer de kogel komt. Pim Fortuin was ook zo en die heeft ook de kogel gekregen. Zal me niks verbazen dat dit weer gebeurd

CrossHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:42

Nou ja, ik vind dit echt absurd, zach die man gisteren op tv volgens mij zit daar ergens een steekje los maar goed ;)...
Dan moet echt alles weg uit nederland, als je er zo over denkt... :)

CrossHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:43

magriet schreef:
Echt weer een PVV actie. ben benieuwd wanneer de kogel komt. Pim Fortuin was ook zo en die heeft ook de kogel gekregen. Zal me niks verbazen dat dit weer gebeurd

Hier hadden ze het bij uitgesproken WNL pas over op nederland 2, maar Geert wilders zij dat er altijd mensen zijn die hem zullen opvolgen.... Dus tja, ben benieuwd wanner het gebeurd??

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:43

gekvanfleur schreef:
we gaan terug naar de oertijd door de pvv :') wat komt er tegenwoordig wel uit nederland..

ziet de krantenkop al voor zich: paard van arabische komaf terroriseert gelderland.
Ik denk dat hij heeft geprobeerd een konikpaard te voeren en die zijn tengeltjes er bijna af heeft geknauwd }:0

*piest bijna in broek*

Mijn Friezel is in Brabant gefokt.. dus bedenk ik me net oook zo allochtoon als de pest he... moet ik die nou wel of niet retour afzender sturen, of mag een deel hier blijven?(dan wil ik het deel waar ik op kan zitten, kan ik in elk geval de Penny uit blijven hangen)

pressent

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:44

Whahaha wat een grap! :+
Kan om dit soort dingen echt dubbel liggen! _O-

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:48

Zinia schreef:
Heb niets tegen Poolse Konikpaarden, die mogen wel blijven wat mij betreft. :+
Krijg je straks dan ook uitgeprocedeerde Konikpaarden? Die dan onderduiken tussen de weilanden met Fjorden? En zich schuilhouden in schuilstalletjes?

Hetb woord schuilstal zegt al genoeg :Y)

randalinpony schreef:
Ineens snap je ook waarom Wilders 500 dierenpolitieagenten wilde!! :') :')

_O-

*gaat weer op stoel zitten

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:48

Laatst bijgewerkt door randalinpony op 18-02-11 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt