Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik denk niet dat je ze er nu al op kunt afrekenen.
.
. Zalige galop ook
.Vudress schreef:Ik snap de vergelijking tussen Edward en Matthias niet zo. Edward is een ruiter die al veel (jonge) paarden heeft opgeleid naar het grote werk en keihard heeft moeten werken om daar te komen. Matthias is een jonge ruiter die altijd goede paarden en goede begeleiding heeft gehad en volgens mij nog nooit een paard van niets naar het grote werk heeft opgeleid. Qua rijderij kun je dat gewoon niet vergelijken.
Adil schreef:Eh, wacht even...Rath heeft al wel degelijk paarden zelf opgeleid, hoewel ik toegeef dat hij geluk heeft: Zijn toppers waren paarden die al erg ver waren qua opleiding voordat hij ze kreeg....Maar waarom zou je dat dan qua ruiterij niet kunnen vergelijken? Ik bedoel, Edward is ook niet gek, hij mag dan wel de persoon zijn die Toot heeft opgeleid, maar hij was niet de persoon die als eerste op Toot zat hoor. Ook de basis zat er al in voordat hij er op ging...
BBtje schreef:Ik heb het filmpje met Rath en Totilas eens goed bekeken en vond eigenlijk dat het er niet zo goed uit zag. Totilas liet zijn achterbenen langer staan dan eerst. Er zaten veel tactfouten in. In verschillende overgangen zaten echt dikke fouten waarvoor je zelfs in de L1 al wordt afgestraft. Toot hield de rug behoorlijk vast. Rath zit behoorlijk grof te plukken met zijn benen. De pirouettes waren bepaalt niet tactzuiver, enz. Het kweam op mij over alsof Totilas er eerder op was achteruit gegaan dan vooruit. (Of wil ik dat nou gewoon zien.?) Vergelijk dat eens met hoe Edward Totilas reed!! Driewerf hoera voor Edward. En met Voice ziet het er ook al goed uit. Nog twee jaar te gaan. Hopelijk genoeg tijd voor Edward om Voice verder te ontwikkelen, al zal de tijd wel krap zijn!
Een Cabrio is een auto die bij mooi weer het dak kan openen. Een Roadster is een open auto die bij slecht weer het dak kan sluiten. (Mx5Freak)