Wauw, echt ontzettend gaaf! Erg leuk om zo een hechte band op te bouwen met je paard. Moet je echt volledig vertrouwen en volgen, erg inspirerend ook joh!
RosaNur
Geplaatst: 03-02-11 22:49
Echt heel erg leuk! Die van mij zal dat echt niet volgen hoor die denkt na een hindernis dat ie wel wat voor zichzelf kan gaan doen
Misschien als ie met pensioen is en niet meer bereden kan worden er genoeg vertrouwen is voor zo'n parcour als ie 30 is of zo, over 20 jaar
Natural horsemanship met een coole purpose! Erg leuk. Dit is inderdaad wat je zou kunnen doen met de dingen die je leert bij NH. Hopelijk wordt het hierdoor nog bekender! Mijn paard vind dit ook zo super!
Amiigo
Geplaatst: 03-02-11 23:06
Wat vet!! Je ziet ook echt dat het paard er plezier in heeft
Gaaf hè Kennissen van mij zijn de vertegenwoordigers voor International Horse Agility Clib USA. Zelf ben ik een half jaar met het 1 en ander bezig, bijv:
Maartenn
Geplaatst: 03-02-11 23:18
Dat ziet er echt vet uit!
BraveSpots
Geplaatst: 03-02-11 23:18
Waw, echt wel leuk hoor dit. En je kunt het net zo uitdagend maken als je zelf wilt .
ik vind dit altijd ZO ontzettend leuk om te zien, soms zou ik willen dat mijn paardje minder bang voor ongeveer alles was, dan konden we meer dingen als deze doen!