Recordbedrag van 950.000 pond voor zege Grand National

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

quadripes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 19:46

@Kyrkelover: dat je een licentie moet halen om te koersen vind ik niet zo gek. Het is per slot van rekening een beroep dat echt gevaarlijk is. En om 1000 pond paardenvlees met een snelheid van 60 km/uur of meer in bedwang te houden, moet je ook wel echt weten wat je doet.

Een Bproefje rijden op je recreatiepaard valt daarbij een beetje in het niet... ;)

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 19:47

quadripes schreef:
@Kyrkelover: dat je een licentie moet halen om te koersen vind ik niet zo gek. Het is per slot van rekening een beroep dat echt gevaarlijk is. En om 1000 pond paardenvlees met een snelheid van 60 km/uur of meer in bedwang te houden, moet je ook wel echt weten wat je doet.

Ik ben het er mee eens dat je een licentie moet halen daar gaat het niet om.
Maar wat ik er mee bedoel te zeggen is dat je al heel wat meer ervaring en kennis op hebt moeten doen om überhaupt in de koers te rijden.
En dat je ook heel wat geld moet investeren.
Ik was bijna €500 kwijt voordat ik kon koersen.
Dit doe je dus niet zo maar even.

quadripes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 19:54

ok nou snap ik wat je wil zeggen, afentoe is internet wel een lastig medium wat dat betreft ;)\
edit: black stallion heeft hier niet veel mee te maken, ik galoppeer een beetje door (moeten wel in rensporttermen blijven denken)
Laatst bijgewerkt door quadripes op 05-01-11 20:02, in het totaal 2 keer bewerkt

kyrkelover

Re: Recordbedrag van 950.000 pond voor zege Grand National

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 20:02

hahaha ja klopt sommige dingen kunnen verkeerd opgevat worden maar ach dan kun je het natuurlijk even uitleggen.
Wat ik bedoelde is inderdaad dat je niet zo maar even aan de rensport deel kunt nemen en een b-proefje wel.
Afgezien van het feit of je er klaar voor bent ja of nee.