Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

cocktailtime schreef:het is erg wat er gebeurt is!
ik ken zelf de eigenaar ook, woon er namelijk bij in de buurt
maar de eigenaar kon onderzoek niet betalen.
de dierenarts heeft aangeboden om 1 paard te onderzoeken op zijn kosten.
maar dat wilde de eigenaar niet..
mijn vragen zijn dan: waarom zou je zoiets niet willen? ik vind dit ook erg raar.
cocktailtime schreef:hmm oke klopt wel inderdaad,
maar als ik naar school ga fiets ik daar langs.
die beesten hebben in een week tijd nog geen water gehad.
die badkuip zat alleen maar vol ijs.
dat heeft er niets mee te maken. maar ook dat vind ik toch wel heel erg dat je pony's ziet die gewoon ijs aan het eten zijn waar eigenlijk water had moeten zijn.
, maar ze krijgen wel regelmatig met emmers water en onze pony eet ook nog aan het ijs
yvonnedv schreef:cocktailtime schreef:hmm oke klopt wel inderdaad,
dat heeft er niets mee te maken. maar ook dat vind ik toch wel heel erg dat je pony's ziet die gewoon ijs aan het eten zijn waar eigenlijk water had moeten zijn.
Weet jij hoe vaak die man met emmertjes water komt?
Onze badkuip is ook bevroren, dat heb je nu eenmaal met dit weer, maar ze krijgen wel regelmatig met emmers water en onze pony eet ook nog aan het ijs
DaphneKremer schreef:mm ik vind het maar een raar verhaal..
heb ooit eens een pony op proef gehad van deze meneer
we zijn toen bij deze pony gaan kijken
het was al avond en ben toen nog met hem in de buitenbak gaan rijden
'ja je kunt alles met 'm, onder hem door kruipen, in het donker gaan buitenrijden, super braaf echt geweldig dier'
en hij was ook heel rustig etc. waarna we besloten hebben hem mee naar huis te nemen voor lessen.
tijdje nadat hij bij ons stond ben k begonnen met rijden, maar wat een idoot! (en dat is niet omdat ik niet kan rijden;)
hij steigerde zo erg dat we beiden achterover vielen
paard was helemaal door het dolle en absoluut niet geschikt voor onze lessen
bleek dus naderhand dat ze tijdens ons bezoek het paard plat gespoten hadden, waardoor hij zo rustig was..
m'n vader heeft daarna de eigenaar opgebeld waarna hij hem uiteindelijk weer terugnam.
en dan vergiftigd? beetje raar als je het mij vraagt.. maargoed mijn mening
cocktailtime schreef:nee ik heb hem ook nog nooit gezien met emmertjes water daar.. ik snap best dat die badkuipen inderdaad bevriezen met dit weer.. maar als je een week precies hetzelfde ziet vind ik dit raar.
cocktailtime schreef:hmm oke klopt wel inderdaad,