Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fleur_V schreef:Ben ik nou de enige die het wel leuk vindt om het te weten?
Ik vroeg me al een tijdje oprecht af waar Totilas zich zou gaan bevinden, en vind het dan ook fijn dat het hier staat.
Als je vindt dat er te veel commotie over gemaakt wordt reageer en lees je het toch gewoon niet?
Maar ga niet het topic verpesten voor mensen die het wel leuk vinden om Totilas een beetje te kunnen volgen.
Edit: Dit neemt niet weg dat ik de post van Sonja wel heel grappig vind
Bonita_Bon schreef:Fleur_V schreef:Ben ik nou de enige die het wel leuk vindt om het te weten?
Ik vroeg me al een tijdje oprecht af waar Totilas zich zou gaan bevinden, en vind het dan ook fijn dat het hier staat.
Als je vindt dat er te veel commotie over gemaakt wordt reageer en lees je het toch gewoon niet?
Maar ga niet het topic verpesten voor mensen die het wel leuk vinden om Totilas een beetje te kunnen volgen.
Ik vind het ook leuk om Totilas een beetje te volgen, maar danwel prestaties en dergelijke of een keer leuke foto's van het rijden (deze is een beetje oude doos) . Dit heeft de nieuwswaarde van een pantoffel.. Vandaar dat we er de draak mee steken.
) heeft, ik vind het wel degelijk leuk om te weten waar hij staat
Sidera schreef:De foto is genomen op het moment tussen landing en afzet.Het blijft een gaaf dier, vond de foto bij de OP erg mooi
Fleur_V schreef:Ben ik nou de enige die het wel leuk vindt om het te weten?

frisiangirl schreef:Ik vind eerlijk gezegd Rath heel erg goed bij Toot passen en eerlijk gezegd verwacht ik dat Toot met Rath nog betere prestaties neerzet dan bij Edward. En waarom? Omdat ik denk dat Rath Toot met veel meer ontspanning zal gaan rijden.
Gisteren heb ik Sis de jeux gezien en die loopt op dezelfde manier als Toot; veel beweging voor, achter minder en hals vooral in stap niet ontspannen.
Maar tijd zal leren of ik gelijk heb....
frisiangirl schreef:Ik vind eerlijk gezegd Rath heel erg goed bij Toot passen en eerlijk gezegd verwacht ik dat Toot met Rath nog betere prestaties neerzet dan bij Edward. En waarom? Omdat ik denk dat Rath Toot met veel meer ontspanning zal gaan rijden.
Gisteren heb ik Sis de jeux gezien en die loopt op dezelfde manier als Toot; veel beweging voor, achter minder en hals vooral in stap niet ontspannen.
Maar tijd zal leren of ik gelijk heb....
Nou, kan rustig stellen dat ik er wel iets van af weet en ben iig blij dat er nog meer zijn die dat denken, zoals jij 
Oakland1990 schreef:@Frisiangirl: zo jij hebt lefstraks vreet heel bokt je op!
Ik vind de combinatie Rath-Totilas ook zeker niet verkeerd, maar volgens mij past iedereen wel zo'n beetje bij Totilas.
plutolover schreef:en het leuke van alles is, is dat Totilas niks door heeft wat er allemaal om hem heen gebeurd.
Zou hij edward soort van missen? Of zou het voor een paard niet uit maken? Ik merk aan mij paard wel dat hij me gemist heb als ik terug ben van vakantie, ondanks dat hij alle aandacht enz krijgt. Maar echt missen missen zoals mensen dat kunnen, nee dat denk ik niet dat een paard dat kan..